Det kan sagtens være ligamentsmerter du føler

Jeg havde også mens-agtige smerter i starten, og løbende on and off længere henne i graviditeten. Det er helt normalt

Man kan forvente at se hjerteblink efter fulde 5 uger, men der kan godt gå endnu en uges tid, før det kan ses på en scanning, afhængigt af hvor godt barnet har gemt sig i livmoderen.
Da jeg stod med en positiv test (uge 4) ringede jeg til lægehuset dagen efter, og fik tid til min første lægetjek hos egen læge i uge 8 eller 9.
Men sagde til den mandlige læge i telefonen, at jeg var nervøs for, at jeg måske skulle abortere igen, så om jeg ikke kunne få en tidligere scanning, end den man får omkring uge 13. Det ville lægen sørge for, og en dag fik jeg brev fra sygehuset til en scanning, og blev indkaldt til scanning, hvor jeg ville være i 6. uge.
Min læge er ligesom din - abortere man, så er det jo "bare" op på hesten igen. Så er glad for, det var en anden læge, jeg snakkede i telefon med, dagen efter min positive test.
Du kan jo evt. prøve at få en tid hos en anden end lige din egen læge på lægehuset?
Men jeg havde også de der ligament-smerter + perioder hvor jeg følte, at jeg ikke længere var gravid.

Er sikker på, det hele er som det skal være hos dig