BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Igangsættelse idag...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Igangsættelse idag...

Indlægaf Nynne10 » søn, 26. september 2010 07:54

Halløj tøzer.

Så er det idag jeg har fået tid til igangsættelse pga. mit førhøjet blodtryk...

Jeg er dælme spændt på hvor længe der skal gå før vi har bette manden i vores arme. Håber ikke der skal gå 4-5dage med det igangsættelses sjov. Det ville passe mig fint hvis min krop reagerer hurtigt på stikpillerne og at jeg dermed føder imorgen eller tirsdag :-)
Så det må I gerne smide en masse krydsede fingre efter mig for at det sker :-)

Jeg vil så vidt muligt holde indlægget opdateret gennem forløbet til de af jer som måtte gide at læse om det !

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Igangsættelse idag...

Indlægaf Annette1975 » søn, 26. september 2010 08:26

Ã…h Nynne, nu sker det fantastiske snart. Du skal have din lille baby i dine arme.

Jeg vil bare fortælle dig at jeg havde en helt fantastisk igangsættelse (var kun 36+4 da jeg blev sat igang) og jeg havde en helt fantastisk fødsel, så en igangsættelse kan sagtens være en rigtig god oplevelse.

Jeg var slet ikke modnet overhovedet og jeg fik lagt stikpille søndag kl. 13.20 1 stk. og igen kl. 21.30 1 stk. Mærkede absolut ingenting så var overbevist om at mandag blev en stikpille dag igen. Men da jeg blev undersøgt kl. 10 fik jeg at vide at vi godt kunne gå ned på fødegang for jeg var 3 cm åben og de kunne tage vandet. Så kl.11.30 tog de vandet og jeg fødte kl. 18,29 om mandagen :-)

Held og lykke og jeg glæder mig meget til at læse opdateringer fra dig :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf HeidiBH » søn, 26. september 2010 10:36

Ihh hvor er det skønt.. Håber det kommer til at gå hurtig Fog dig.. Glæder mig til Update..

Sender lidt ve- støv afsted til dig..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Nynne10 » søn, 26. september 2010 10:55

Halløjsa... :-)

Hvor er det dog dejligt at læse om din igangsættelse Anette1975 :-) Det lyder som om man ikke altid skal frygte at det trækker i langdrag.
Jordemoderen undersøgte mig idag og jeg fik kørt strimmel. Hun sagde at det nu så ud som om jeg havde nogle okay sammentrækninger en gang imellem :-) Og det er endda om formiddagen - jeg plejer at have mange mere mærkbare plukkeveer om aftenen. Hendes indvendig undersøgelse af mig mente hun at kunne mærke at livmoderhalsen ca. er 2cm... og meget blød så det er jo positivt at den er blød og dermed måske lidt mere medgørlig ;-) Livmodermunden mente hun var lidt åben men ikke nok til at tage vandet endnu... så nu har jeg en ny tid derude kl 19 iaften, hvis der ikke er behov for at jeg tager derud tidligere, men det tror jeg nu ikke. Hun troede ikke at jeg ville føde idag, men mente slet slet ikke at jeg kunne risikere at vente 4-5 dage som jeg ellers har læst mig til et sted at det kan forekomme.
SÃ¥ det er jo dejligt :-)

Nu skal vi bare have dagen til at gå herhjemme idag... det er allerede svært. Havde planlagt at få lidt søvn nu her, men det er godt nok svært med alle de tanker i hovedet... Prøver vist lige en gang mere om jeg ikke kan falde lidt i søvn og ellers vil jeg bare nusse rundt og ligge lidt mere babytøj på plads og gøre lidt rent :-) Og ellers slappe af :-)
Men opdatering følger :-)
Billede
Nynne10

Indlægaf Nynne10 » søn, 26. september 2010 10:55

Og tak for ve-støv HeidiBH :-)
Billede
Nynne10

Indlægaf Stinna30 » søn, 26. september 2010 22:47

Rigtig god fødsel :D Håber, du er tæt på målet nu ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Lilien » man, 27. september 2010 19:34

Vi venter spændt :alien:
Håber at hele forløbet går godt, og ikke mindst hurtigt. Nu skal i snart se jeres baby :)
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf magdalene » man, 27. september 2010 22:03

håber alt forløber fint og glæder mig til update :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Pille » man, 27. september 2010 22:09

Held og lykke med det hele - håber at det forløber lige som det skal!
Glæder mig til at få en update på det hele :-)

Knus,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf kl » tirs, 28. september 2010 08:51

Held og lykke med fødslen. Håber det allerede er vel overstået.

Knus kl
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Snorre » tirs, 28. september 2010 17:21

Vi venter spændt, hvordan mon det går med dig? :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Nynne10 » søn, 03. oktober 2010 18:35

Hej alle.

Så er lille Emil kommet til verden mandag d. 27.september kl 22.43 ved akut kejsersnit... Jeg skriver lige lidt mere detaljeret når energien lige er til det. Emil var 54cm og vejede 4294g ved fødslen - en rigtig lille basse ;-)
Men det korte og det lange er at Emil kom til verden mandag aften ved akut kejsersnit. Tirsdag morgen allerede er han gul og testes for gulsot hvilken han har i meget kraftig grad. Efter halvandet døgn på barselsgangen overflyttes vi desværre til Randers neonatal afdeling da lille manden skal ligge i lys 24 timer i døgnet :-( Det er det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. At skulle forlade sin lille søn på afdelingen for selv at sove på en anden stue er bare rigtig svært. Nå men vi kom til Randers onsdag eftermiddag og tilbage til horsens sygehus lørdag, hvor vi har været indtil idag... idag fik vi lov til at komme hjem - super dejligt.
Nu skal han bare blive ved med at tage på så han kan udsklille de rester der måtte være af gulsoten.

Men det har været en uge fyldt med blandede følelser. Har aldrig i mit liv tudet så meget som da han var indlagt i Randers - det var en slem oplevelse for de nybagte forældre.
Han har det fint nu og vi nyder ham i fulde drag herhjemme :-)
Billede
Nynne10

Indlægaf Stinna30 » søn, 03. oktober 2010 18:56

Kære Nynne

Tillykke med ham :D glæder mig til at høre mere og se billeder.
Uh, en hård start I har haft. Vi måtte også undvære Gustav det første døgn, hvor han var indlagt på børneafdelingen :-(
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » søn, 03. oktober 2010 18:59

ej hvor dejligt at i er kommet hjem nu og hygger
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Snorre » søn, 03. oktober 2010 20:35

Hej Nynne
Hvor dejligt at Emil er kommet til verden :-) Stort tillykke!!
Men sikke en hård start for både ham og jer! Det må være meget hårdt, når han nu endelig er kommer til verden.
Men godt at høre, at I er kommet hjem og nu endelig kan begynde at leve som en lille familie :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Næste

Tilbage til Graviditet