Halløjsa...

Hvor er det dog dejligt at læse om din igangsættelse Anette1975

Det lyder som om man ikke altid skal frygte at det trækker i langdrag.
Jordemoderen undersøgte mig idag og jeg fik kørt strimmel. Hun sagde at det nu så ud som om jeg havde nogle okay sammentrækninger en gang imellem

Og det er endda om formiddagen - jeg plejer at have mange mere mærkbare plukkeveer om aftenen. Hendes indvendig undersøgelse af mig mente hun at kunne mærke at livmoderhalsen ca. er 2cm... og meget blød så det er jo positivt at den er blød og dermed måske lidt mere medgørlig

Livmodermunden mente hun var lidt åben men ikke nok til at tage vandet endnu... så nu har jeg en ny tid derude kl 19 iaften, hvis der ikke er behov for at jeg tager derud tidligere, men det tror jeg nu ikke. Hun troede ikke at jeg ville føde idag, men mente slet slet ikke at jeg kunne risikere at vente 4-5 dage som jeg ellers har læst mig til et sted at det kan forekomme.
SÃ¥ det er jo dejligt

Nu skal vi bare have dagen til at gå herhjemme idag... det er allerede svært. Havde planlagt at få lidt søvn nu her, men det er godt nok svært med alle de tanker i hovedet... Prøver vist lige en gang mere om jeg ikke kan falde lidt i søvn og ellers vil jeg bare nusse rundt og ligge lidt mere babytøj på plads og gøre lidt rent

Og ellers slappe af

Men opdatering følger