BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvornår kunne i teste positiv??

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Hvornår kunne i teste positiv??

Indlægaf Mille » søn, 06. april 2008 14:34

Ved ikke om dette har været oppe at vende før (det har det sikkert), men kunne ikke finde det, så prøver derfor med en ny.

Hvornår kunne i der er gravide eller jer der har været gravide, teste positiv første gang, hvor i virkelig var gravide??

Var der nogle af jer der først kunne teste positiv 1-2 uger efter forventet mens?

Sorry, er lidt nysgerrig :oops:

Er selv ti dage over forventet mens, men har testet negativ :-(

Mille
Prøvet siden august '07
Mille

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf jimmar » søn, 06. april 2008 17:05

Jeg kunne teste positivt 4 dage før forventet mens så jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht at gå over tid og så først kunne teste positiv senere, men ved der er flere der skal gå mange dage over tid før den er positiv. Du kunne evt. tage ned til din læge så kan han/hun tage en blodprøve og se om du skulle være gravid.
Termin d. 25/6-08 1. barn Nicolai kom til verden d. 2/7 kl. 13.12
jimmar

Indlægaf Sulejma » søn, 06. april 2008 20:45

Jeg testede meget svagt positiv dagen efter forventet mens, og tydeligere tre dage efter forventet mens.
Men jeg har to veninder, som testede, da de begge var i 7. uge, og testen var hos dem begge negativ. De fik det først bekræftet, da de gik til lægen, så det vil jeg da foreslå, at du også gør.
Det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget HCG man producerer.
Fødte en pragtfuld dreng på 3760 gram og 54 cm den 3/12-08
Sulejma

Indlægaf julle » man, 07. april 2008 11:19

jeg testede posetiv efter en uge over tid ca. men jeg har hørt om kvinder, hvor det ikke er til at se, at de er gravide ved en alm. test. lægen kan eventuelt tage en blodprøve af dig, også får du et helt sikkert svar... ;-)
d. 3 august blev jeg mor til en perfekt lille pige på 50 cm og 3140 g. :-D

BilledeBillede
julle

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Mille » man, 07. april 2008 21:13

Jeg tager til lægen i næste uge (selvom der er længe til), hvis det ikke er sket noget. Kan desværre ikke nå det i denne uge pga. noget kursus i forbindelse med arbejde.

Må prøve ikke at sætte mig alt for højt op til at den er positiv, så bliver jeg alt for skuffet...

Fortsat god aften til alle :D

Mille
Prøvet siden august '07
Mille

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Drine » tirs, 08. april 2008 15:35

Hej Mille

Jeg håber at alt kommer til at gå som det skal hos lægen.

Jeg testede selv svagt positiv 2 dage før forventet mems, men først fra mensdagen var stregen så tydelig at jeg ikke var så i tvivl, eller måske efter 8 forskellige tester var jeg ikke så i tvivl :lol:

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » tirs, 08. april 2008 18:33

Hejsa
med William var jeg næsten 2 uger over tid (men havde meget ustabil cyklus og fik flyttet termin 3 gange)
og med alle tre sa'er har jeg kunne teste positivt dagen efter forventet mens.

held og lykke
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Graviditet