Hejsa!
Altså nu er jeg jo ikke gravid endnu og hører ikke helt til her, men jeg tænkte, at jeg lige ville kommentere emnet....
NÅR jeg bliver gravid, HÅBER jeg, at vi kan holde det hemmeligt til uge 12-13. For det første vil vi gerne selv "tygge" lidt på den ændrede situation og have tid til at lade det trænge ind. For det andet har vi ikke fortalt nogen, at vi prøver, så der er en lille chance for, at ingen kommer til at "fange" mig, så jeg må gå til bekendelse. (KAN altså IKKE lyve eller afvise når nogen spørger direkte!)....MEN tror det bliver SÅ svært ikke at røbe noget! Det vil jo være det største der sker i vores liv, og så vil man jo fortælle det til hele verden!! - og HVIS der var/var mistanke om at noget ikke var så godt, ville jeg dele det med de allernærmeste for at kunne få trøst/gode råd/moralsk støtte og opbakning af dem der betyder mest for mig og kender mig bedst....
Som pædagog kan jeg også blive "tvunget" til at fortælle en arbejdsgiver om det tidligt, og hvis de ved det, skal det nærmeste familie jo også vide det synes jeg. Mest så ikke de hører om det fra andre først ved et uheld.
Anyway det er desværre kun teori for mig endnu, så hvad ved jeg?!
I bund og grund skal man være enige om det hjemme, og så gøre det man selv synes er rigtigt. (og det man har mest lyst til

) Alle situationer vil jo være forskellige, og vi bruger vores familie/venner på forskellige måder i en given situation. Forvirret
Held og lykke til jer allesammen med graviditeterne og med at fortælle om den lykkelige begivenhed når tiden er inde for jer!
Kh Babyhope