BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvorfor er tiden så lang denne gang??

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Hvorfor er tiden så lang denne gang??

Indlægaf mrsma » tirs, 07. juni 2011 10:08

Nøj hvor jeg synes ventetiden er lang denne gang- har 1½ uge til termin endnu men tænker kun på at nu må det godt snart ske!! Og hver en lille plukve bliver målt, drejet og vurderet- er vist ved at blive helt bims!!!!!

Har været til forhåbentlig sidste JM-besøg og alt var fint.. så nu synes jeg bare tiden er lang!!
Også mest fordi at alt bliver let så negativt!- får ikke lige den bedste nattesøvn, har et bækken der ikke tillader de store udskejelser, et humør som tikkende bombe selvom jeg virkelig prøver at hive mig selv i nakken så det ikke går ud over søn og mand!! Men shit hvor er det svært altså!! Siger til mig selv at selvfølgelig føder jeg ikke 1½ uge før termin, når vores søn kom dagen efter terminen.. så må bare slappe af og nyde det.. HMM hvordan gør man lige det??

Synes jeg er mega træt og kan egentlig ikke forstå det- har en del ting der godt kunne trænge til en kærlig oprydning men gider ikke rigtig fordi jeg er så træt- så mit redebyggeinstenkt er ikke kommet op i mig endnu!!

Venter på hvert et lille tegn på at nu er fødslen nært forestående.. men der sker ikke rigtig noget... hmm

Tak trængte lige til at læsse lidt af ;-)
mrsma

Re: Hvorfor er tiden så lang denne gang??

Indlægaf Mulle » tors, 09. juni 2011 13:51

Hej Mrsma
Giver dig fuldstændig ret trænger også bare til at komme af med den her mave og kunne hjælpe mere til herhjemme end bare at sidde og kigge på at min mand laver det hele. Har ikke flere ting jeg skal nå. Sønnen og jeg blev begge klippet igår og alt er klappet og klart og nu skal det bare overståes. Mine nætter er også træls kan ikke vende mig i sengen længere og barnet sparker og rotere rundt hele tiden og det er virkelig ubehageligt.
Håber snart vi kan skrive herinde at det er overstået.
Held og Lykke
Hilsen Mulle
Billede
Mulle

Re: Hvorfor er tiden så lang denne gang??

Indlægaf mrsma » tors, 09. juni 2011 21:38

Nøj hvor kommer man let til at lyde negativ!! Og det er jo egentlig ikke meningen- glæder mig bare helt afsindigt til at holde vores lille guldklump i armene og komme hjem og vise storebror at baby er kommet!

Jeg har haft mange rigtig "slemme" plukveer eller snydeveer i går og tirsdag og troede faktisk at det var fødslen der var igang i går eftermiddag/ aften da de kom med ca en times mellemrum.. Men da jeg kom i seng var det gået i sig selv igen! I dag har der ikke været det store- og det skuffer mig faktisk rigtig meget!! Havde sådan håbet at der var sket noget i nat eller i dag.. shit hvor er min tålmodighed dog :razz:

Har I dag ryddet op og gjort lidt rent- ved godt at fødslen starter når den starter, meen det skader vel ikke at forsøge at skubbe lidt på ;-)
Bare det snart var nu..

Pøj pøj til dig Mulle
mrsma

Tilbage til Graviditet