Hmm ja for nogle vil dette måske lyde helt vanvittigt. Men landet ligger sådan at vores lille hund på knap 2år opførte sig virkelig underligt da vi lige fandt ud af at jeg var gravid. Hun ville ind under alle møbler og putte, putte med sine legesager osv... og så gik hun rundt og pev rigtig meget. Først troede vi at hun kom i løbetid (noget før forventet), men da det ikke var løbetid fortalte min mor at nogle hunde kan fornemme rigtig mange ting. Hun fortalte om en kollega, hvis hund havde kunnet fornemme en graviditet allerede FØR den gravide selv vidste hun var gravid. Nå, men i hvert fald koblede vi hundens opførsel sammen med at jeg nu var gravid. (dette var i feb. måned.). Vores hund var i løbetid i juni måned. Hmm nu er denne skøre opførsel vendt tilbage de sidste par dage... tænker om hun er klar over at jeg snart skal føde og det er dét hun reagerer på ? Er der nogel af jer andre der aner noget som helst om dette ? Jeg synes jo det kunne være fantastisk hvis min hund ved at jeg snart skal føde (med snart mener jeg et par uger
Knuzz.