Hej Alle sammen ...
Sikke en omgang

syntes godt nok at bendene blev slået væk under mig.. kom jo slet ikke ud på føde gangen på grund af veer, men på grund af de hovedpiner som jeg havde, men det har måske hængt sammen ?
syntes at det er lidt komiske at se tilbage på, he he kan tydeligt huske jordmodernes andsigter da de kiggede på vee-måleren

og pludselig stod der 2 jordmødre og 2 læger, som begyndte at give mig lungemodne, vee-drop for at stoppe det og tjekke mig indvendigt, men jeg har ikke åbnet mig, så veerne kan vel ikke have betydet så meget?. De spurgte meget mærkeligt om jeg ikke kunne mærke det og om det ikke gjorde ondt? tja.. tjo.. jo jeg kan godt mærke det, men når der ligger skrigene kvinder som man kan hører, så nej så tror jeg ikke det gør ondt

har jo ikke prøvet det før og ved ikke hvordan det føles osv..
Jeg er glad for at jeg kom hjem efter 3 dage, med lidt overtagelse af lægerne om at jeg nok skulle slappe af

og heldigvis med bebs i maven, blev godt nok lidt rundt på gulvet, af alt det der skete var jo slet ikke forberedt, og en million ting kørte bare rundt i hoved på mig

hvad har jeg gjort galt ? har jo sådan passet på.. osv.. he he syntes da godt nok også at den besked jeg fik skrevet var lidt rodet
Bebs blev scannet og hvor var han bare smuk, jeg blev simpelthen bare så forelsket, og kan slet ikke vente med at holde ham i mine arme

lægen fortalte at han lå MEGET langt nede med hoved, så tænker lidt om min fødsel vil gå stærkere ???
Jeg håber at jeg kommer til at gå tiden ud de sidste 6 uger
Jeg prøver at lytte til min krop nu, men syntes at det er svært

har haft det lidt mærkeligt i kroppen siden i går aftes og er lidt øm i mavsen, men ikke mange pluk-veer så mun ikke alt er som det skal være

syntes bare at det er svært på hvornår jeg skal reagerer på hvad, er det hvis jeg har stærke pluk veer i 1 time 2 timer eller en dag ? ved ikke hvor hurtigt at det hele går og det kan jo være at de bare stopper igen, he he det er ikke nemt når man ikke har prøvet det før
Knus Sandra
34+0