BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hovedpine

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Hovedpine

Indlægaf Drine » tors, 14. februar 2008 12:45

Pu ha..

Jeg har haft hovedpiner igennem de sidste 2 uger, men nu har jeg dem bare hele tiden, de er ikke så kræftige, men så ubehagelige :cry: kan ikke holde lys eller lyd ud for længe af gangen.. tænker om jeg måske mangler et vitamin i kroppen ? er der andre som har haft det samme ?

Ringede til lægen, men de har først en tid om en uge, om min jordmoder tager ikke telefonen så tror jeg vil prøve at gå der op og se om de lige kan give mig et tjek op..

HÃ¥ber snart det stopper... :-(

Knus Sandra
33+2
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Juul79 » tors, 14. februar 2008 12:51

Hej Sandra

Synes lige du skal få tjekket dit blodtryk hurtigst muligt. Ikke for at skræmme dig men hovedpine er et af symptomerne på svangerskabsforgiftning - så det skal man tage alvorligt. Synes ikke du skal vente i flere uger for at få det tjekket - få det gjort hurtigst muligt.

Knus fra Vibeke (sygeplejerske på svangergangen!!)
Efter 4 års forsøg. Endelig gravid ved IUI-d efter 5 ICSI forsøg.....!
Billede
Juul79

Indlægaf Drine » tors, 14. februar 2008 13:16

Jeg har selv tænkt lidt på det, men jeg har ikke de tegn som står beskrevet som store væske ophobninger i kroppen, føler heller ikke at jeg har højt blodtryk, har ikke hjertebanken.
Har bare den dumme hovedpine i den foreste del af hoved og det gør jo at jeg bliver utilpads, dårlig og små svimmel.. :-( er også bare så træt og tørsdig hele tiden ... øv øv..
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » tors, 14. februar 2008 15:16

De symt. du har skal du altså gå til lægen med og det er vigtigt.
Det kan være sukkersyge (opstået pga grav.) eller svangerskabsforgiftning, eller starten på det.

Så skynd dig lige at rende til lægen.

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Drine » tors, 14. februar 2008 15:44

lægen har først tid om 1 uge :???: så jeg tog på skade afdelingen hvor jeg snakkede med en sød sygeplejeske.. hun sage at jeg skulle ringe til føde gangen, hun tog mit blodtryk som lå 128/94 havde ikke noget i urinprøven, men hun syntes at jeg var bleg osv.. he he tak for det, så jeg skal lige en tur ud og tjækkes nu.. pu ha håber alt er ok, men mun ikke den lille bevæger sig som han skal.

knus
Billede
Brugeravatar
Drine

.

Indlægaf salem » tors, 14. februar 2008 19:01

håber da at alt er som det skal være med jer og at den lille har det godt.
store kram her fra.
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf Drine » fre, 15. februar 2008 18:43

ja. jeg er nu ude paa fødegagen, jeg havde ikke noget i min urin, men de syntes at mit blodtryk var for højt, så de kørte KCG og til alles forbavsning ja, så havde jeg veer og kun 1 cm blød livmodermund, har fået noget lungemodene og ligger nu med drop med vee stoppendene medicin :???: ja man skal sku holde sig væk fra de her steder, hvis man ikke fejler det ene så skal de sku nok finde noget andet :-( men det lader til at vee droppet virker, så jeg haber at de vil sende mig hejm i morgen og jeg kan gå de sidste 6 uger og 4 dage :D
men bebs hard et godt :D håber bare at han bliver der inde, har også sagt til ham t han ikke bare sådan kan tillade sig at ville ud, det er jo alt for tideligt :-( håber snart at jeg kommer hjem, det er bare så kedeligt...

Knus sandra og bebs
33+3
Senest rettet af Drine tirs, 19. februar 2008 10:16, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf brud2008 » lør, 16. februar 2008 08:44

hej Drine,
Det var da lidt af en omgang-men godt at lilleprinsen besluttede at vente lidt endnu,held og lykke håber snart du kan blive sendt hjem med ro i sindet.kram :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

.

Indlægaf salem » lør, 16. februar 2008 15:21

puha drine. håber da at i begge har det godt.
det må da ha været lidt af et chock. pas godt på jer begge :D
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf Juul79 » man, 18. februar 2008 12:36

Hej Sandra

Glad for at høre du blev tjekket og at I begge har det godt... ;-)
Efter 4 års forsøg. Endelig gravid ved IUI-d efter 5 ICSI forsøg.....!
Billede
Juul79

Indlægaf Drine » tirs, 19. februar 2008 10:41

Hej Alle sammen ...

Sikke en omgang :???: syntes godt nok at bendene blev slået væk under mig.. kom jo slet ikke ud på føde gangen på grund af veer, men på grund af de hovedpiner som jeg havde, men det har måske hængt sammen ?

syntes at det er lidt komiske at se tilbage på, he he kan tydeligt huske jordmodernes andsigter da de kiggede på vee-måleren :lol: og pludselig stod der 2 jordmødre og 2 læger, som begyndte at give mig lungemodne, vee-drop for at stoppe det og tjekke mig indvendigt, men jeg har ikke åbnet mig, så veerne kan vel ikke have betydet så meget?. De spurgte meget mærkeligt om jeg ikke kunne mærke det og om det ikke gjorde ondt? tja.. tjo.. jo jeg kan godt mærke det, men når der ligger skrigene kvinder som man kan hører, så nej så tror jeg ikke det gør ondt ;-) har jo ikke prøvet det før og ved ikke hvordan det føles osv.. :-(
Jeg er glad for at jeg kom hjem efter 3 dage, med lidt overtagelse af lægerne om at jeg nok skulle slappe af :roll: og heldigvis med bebs i maven, blev godt nok lidt rundt på gulvet, af alt det der skete var jo slet ikke forberedt, og en million ting kørte bare rundt i hoved på mig :cry: hvad har jeg gjort galt ? har jo sådan passet på.. osv.. he he syntes da godt nok også at den besked jeg fik skrevet var lidt rodet ;-)

Bebs blev scannet og hvor var han bare smuk, jeg blev simpelthen bare så forelsket, og kan slet ikke vente med at holde ham i mine arme :love5: lægen fortalte at han lå MEGET langt nede med hoved, så tænker lidt om min fødsel vil gå stærkere ???

Jeg håber at jeg kommer til at gå tiden ud de sidste 6 uger :D
Jeg prøver at lytte til min krop nu, men syntes at det er svært :???: har haft det lidt mærkeligt i kroppen siden i går aftes og er lidt øm i mavsen, men ikke mange pluk-veer så mun ikke alt er som det skal være :D syntes bare at det er svært på hvornår jeg skal reagerer på hvad, er det hvis jeg har stærke pluk veer i 1 time 2 timer eller en dag ? ved ikke hvor hurtigt at det hele går og det kan jo være at de bare stopper igen, he he det er ikke nemt når man ikke har prøvet det før :roll:

Knus Sandra
34+0
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » tirs, 19. februar 2008 11:01

Hold da op for en omgang i skulle igennem.
Jeg håber godt nok den lille prins bliver der inde noget tid endnu..... mindst tre- fire uger mere :)

Kan du så smide dig på sofaen og bruge alt din tid herinde :lol:

knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Tilbage til Graviditet