BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hos fotografen...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Hos fotografen...

Indlægaf Annemor » fre, 02. december 2011 11:42

Har været hos fotograf i onsdags, for at forevige den store mave (som jo nok bliver den sidste :-( ).

Jeg havde drengene med og jeg så lige billederne på kameraet, de ser virkelig gode ud.
Har denne gang valgt at få en lille bog med billedeserien i, og når jeg ser de færdige billeder, så vil jeg vælge et enkelt, der skal op på væggen at hænge :lol: .

Sidst valgte jeg to billeder, der blev lavet i sort/hvid i en ramme til at hænge på væggen. Virkelig klassisk.

Denne gang havde jeg brug for lidt andet :D -og jeg glæder mig virkelig til at se resultaterne. Jeg sagde til hende, at hun ikke skulle skynde sig, det er jo ikke ligefrem nogle billeder der skal bruges til jul. Så jeg vil hellere vente og hun har haft tid til at koncentrere sig om at skære billederne rigtigt.

Jeg leger selv lidt med billeder, og skal have besøg af min svigerinde og hendes børn i løbet af næste uge, så skal vi lave nogle gode julebilleder... Skal lige finde ud af om man ikke kan lave billederne i sort/hvid og så have en rød nissehue på -ved ikke lige hvordan man gør, men har set det et sted, og det er vildt charmerende billeder. Måske skal jeg have fat i et bedre billedbehandlingsprogram :?: .

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Hos fotografen...

Indlægaf babyskruk » fre, 02. december 2011 20:18

hvor fedt at have billeder af maven :) skal sélv have lavet nogle når jeg når længere hen altså hos fotograf :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet