BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hehe...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Hehe...

Indlægaf FrkX » tors, 03. april 2008 19:06

Var med min veninde på fertilitets klinik den ene dag, da lægen så fandt ud af at jeg var gravid synes hun det ku være sjovt lige at scanne mig også...
Så vi har allerede det første billede, godt nok bare et sort hul, men ret sjovt alligevel.
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Sulejma » tors, 03. april 2008 19:15

Ok, hvor fedt.
Ja, der er vel ikke så meget at se endnu. Vi følges jo næste ad os to, hvor hyggeligt:-)

Jeg skal til lægen på onsdag, glæder mig rigtig meget til at få svar på nogen af mine spørgsmål og få taget blodprøve, så jeg kan få at vide, at det hele er i orden eller i hvert fald det, de kan se ud fra en blodprøve.

Det som vi skrev om sidst om at være meget nervøs. Det synes jeg, er blevet værre for mig, siden jeg fik det bekræftet hos lægen. Jeg går konstant og tænker over det, det er nu ikke ret sjovt:-(
Fødte en pragtfuld dreng på 3760 gram og 54 cm den 3/12-08
Sulejma

Indlægaf FrkX » tors, 03. april 2008 22:37

Nej, hun ville gerne ha vist mig et lille hjerte der slår, men det begynder det jo først på i 6. uge, så lidt for tidligt.

Men ja, bliver spændende at have en at følges med.

Jeg ska først til læge sidst i april igen og ha lavet vandrejournal.
Er stadig selv nervøs hele tiden også, er bange for jeg bløder hver gang jeg går på toilet, men det ska jo nok gå det hele :)
Mvh FrkX

Billede
FrkX

Geografisk sted: Fredericia

Tilbage til Graviditet