BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hcg tal ???

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

hcg tal ???

Indlægaf piaaalborg » tirs, 09. oktober 2007 21:08

hejsa.

vil lige høre hvad jeres hcg tal var på da i fik taget den første blodprøve? fik taget mit 14 dage efter ægoplægning og det var 322.

og har i fået et eller 2 børn eller venter et eller 2???
ung pige på 29.
piaaalborg

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf tegneren » ons, 23. april 2008 10:18

Halløj.
Har desværre aborteret i 9. uge af graviditet. Nu, 7 dage efter begyndende småblødning, bløder jeg kun lidt. For 3-4 dage siden kom der "klumper", altså afstødning af det begyndende foster. Jeg har ingen, og har heller ikke haft, smerter af betydning. Kun alm. menstruationssmerter, da blødning tiltog ved afstødning. Dog bliver graviditetstest hos læge ved med at vise positiv. Ved det er normalt - og jeg har fået taget blodprøve til måling af hCG. Den viste 82? Jeg skal have taget ny måling på fredag, da det åbenbart er for højt. Men er det det? Lægen havde ikke tid til at svare mig og klinikdamen vidste ingen ting. Og hvad betyder det? For da jeg ingen smerter har, burde jeg vel ikke være gravid uden for livmoderen - og jeg er jo også sikker på, at det begyndende foster er kommet ud ...

På forhånd tusind tak.

:roll:
tegneren

Tilbage til Graviditet