Tak
For lige at forsøge at svare på spørgsmål, så...
NF var vores 4. scanning og der er planlagt en tidlig MD scanning i uge 16 og så en alm. MD i uge 20, begge to hos en læge i stedet for en sygeplejerske.
Mht. JM, så er der flere besøg, og de er længere. Jeg er tilknyttet Familiecenteret, hvor der er forskellige fagpersoner at trække på efter behov, men jeg regner kun med at benytte JM og læge. Skal nemlig også til lægesamtaler når vi kommer længere hen, nok primært omkring fødsel.
Der ud over har jeg allerede lavet specielle aftaler med mit arbejde, da jeg jo arbejder på sygehus og var skrækslagen for at blive smittet med "noget farligt" (selv om jeg nu har arbejdet der i 8-9 år uden at tage noget med hjem

), så jeg har fået funktioner hvor den risiko er elimineret.
Der ud over går jeg til psykolog 1x ugl, og har gjort det fast i nogle måneder og regner med at fortsætte med det.
Jeg skal også have kontaktet vores sundhedsplejerske, da jeg nok også skal have besøg af hende før fødsel, da hun godt ville ind over i fht. at få mig godt ud på den anden side. Skulle bla. have en øget risiko for fødselsdepression pga. alt det vi har været igennem.
Så alt i alt er der godt styr på det hele og der skulle være mulighed for jeg kommer helskindet igennem. Men det ændrer ikke på at jeg har dage hvor jeg bare ikke tror på det går og hvor jeg virkelig kæmper med angsten for at miste. Men sådan er det nok bare at være mor til en lille dreng i himlen.
Og hon1974, jeg håber du følger hurtigt efter og kan gøre din dejlige lille pige til storesøster.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet