BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Har en tilståelse

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Har en tilståelse

Indlægaf Snebold » fre, 27. januar 2012 12:36

Nu har jeg vist trukket den længe nok uden at turde sige noget. Men efter en fin NF scanning i dag, med lille risiko for Downs, er det på tide at indrømme at Linus skal være storebror :cool: Har termin 7. august.
Vi gik jo ellers og ventede på at få reimplanteret min æggestok, men i ventetiden klarede vi den så selv, så er nu 12+3. Helt fantastisk, men også meget angst fremkaldende. Er så bange for noget går galt denne gang også, men kæmper for at holde sindsygen fra døren.
Har allerede været til JM én gang og skal igen i næste uge. Der er afsat ekstra tid når jeg kommer og hun er vant til at se gravide med særlige behov, så det er jo dejligt.
Håber I alle får en dejlig weekend, min er i hvert fald lige blevet lidt bedre efter denne scanning.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Re: Har en tilståelse

Indlægaf zoo » fre, 27. januar 2012 12:44

Ejjj ved du hvad jeg havde det sådan på fornemmelsen, fordi du virkelig ikke har været her meget. Det er jo HELT VILDT fantastisk. Hold fast i de gode og lykkelige tanker og send dem videre til din lille baby.

Kæmpe TILLYKKE herfra

Knus Zoo
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Xenias mor » fre, 27. januar 2012 13:22

Ej snebold,,,nu fik du mig jo til at tude,,,,hvor dejligt for jer at det endelig lykkes,,,hjertelig tillykke med den dejlige lille baby du nu skal gå og bære på :-) kæmpe stort knus herfra :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf pivpiv » fre, 27. januar 2012 13:31

FOR FANDEN!!!!!
Det er da den fedeste nyhed nogensinde, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige!
Kæmpe stort tillykke. Det er så fantastisk!!!

NU må du altså ikke holde mere hemligt for os ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf hon1974 » fre, 27. januar 2012 14:04

Hej Snebold

Hehe, så gik du endelig til bekendelse herinde. Havde tænkt på, hvornår du mon ville sige det.

Som jeg skrev på det andet forum, så er det bare en fantastisk nyhed, som giver mig håb for fremtiden for os også.

Dejligt for jer at nakkefoldsscanningen gik godt.

Stort knus herfra
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Annemor » fre, 27. januar 2012 15:17

Kæreste Snebold...

Du var en af de første jeg lagde rigtig mærke til herinde, da jeg startede projekt baby for omkring 3-4 år siden.

Og jeg har grædt og grinet til mange af dine indlæg, men denne gang sidder jeg bare med åben mund og tårer i øjnene... for denne besked er længe ventet... Og med alt hvad du/I har været igennem, så ønsker jeg dig den bedste graviditet, fødsel og barsel.

Jeg kan sagtens forstå dine bekymringer og det kan din jordemoder forhåbentlig også, får du ekstra tider? For det er jo ikke SÅ mange gange man ellers er hos jordemoder før sidst i graviditeten...

Fantastisk dejlig nyhed og må du se frem til mange søvnløse nætter efter august :lol:
Dejlig nyhed om scanningen, og du har også set den lille, det er bare det bedste at se det lille hjerte slå på skærmen, jeg kan tydelig huske det og hvor er jeg ked af, jeg aldrig skal opleve det igen...

Kæmpe stort tilykke og NYD nu graviditeten, trods dine bekymringer.
Knus Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf stinapigen79 » fre, 27. januar 2012 15:36

ej hvor dejligt et indlæg at komme ind til du fortjener det bare så meget efter alt hvad du har været igennem :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Katten » fre, 27. januar 2012 15:53

Hvor er det bare vildt, det havde jeg ikke set komme, har tænkt meget på dig og hvor hårdt det må have været at prøve og prøve uden det ønskede resultat og så lige pludselig er den der bare, hvor er det fantastisk :wav:
Kan virkelig godt forstå at du er nervøs og ikke har villet sige noget, men det skal nok gå alt sammen, mon ikke I er blevet ramt af al det uheld der er muligt i et helt liv, så nu kan der da kun være lys og lykke forude. Dejligt at scanningen gik godt, det er en helt enestående oplevelse. Skal I så til ekstra kontrolscanninger for at kunne følge med i at det hele går godt?
Ih altså hvor er jeg bare glad på jeres vegne, dejligt at Linus endelig kan blive storebror :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf babyskruk » fre, 27. januar 2012 18:50

Det er nok den bedste nyhed jeg længe har hørt :wav: :wav: :wav:

sidder og jubler på jeres vegne :) hvor er det fantastastisk at det endelig lykkes :) Glæder mig sååååååååå meget til at kunne følge dig og hvor er det skønt at høre :)

Du har lige gjort mig dag så meget bedre :razz:
Billede
babyskruk

Indlægaf Snorre » lør, 28. januar 2012 22:54

Der tog du godt nok fusen på os!! Det som jeg ikke troede var muligt er sket, I har da bare klaret det selv. Det er jo intet mindre end fantastisk! Et stort tillykke herfra :-) Tænk at du har kunne holde det hemmeligt så længe ... Jeg håber alt det bedste - også at du fra August får dig en masse søvnløse nætter... skønt det godt nok er hårdt måned efter måned at være i søvnunderskud med sådan en lille en ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Panna » søn, 29. januar 2012 14:52

Hold da op, Snebold !! Der tog du da r**** på os alle sammen !!! :shock:

Kæmpe stort tillykke med at det lykkedes for Jer og stort tillykke til Linus med at han får lov til at blive storebror. :D
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Babyhope » man, 30. januar 2012 12:41

Kæreste Snebold!

Jeg var bruger herinde sidst samtidig med dig (2008/2009) og har siden tænkt meget på dig! Det er en FANTASTISK nyhed! KÆMPE STORT TILLYKKE og held og lykke med den lille.
Stort kram fra Babyhope :cheers:
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf Pille » man, 30. januar 2012 15:31

Hvor er det bare stort snebold! Har ikke været meget herinde på siden på det sidste, men det her er da bare den bedste nyhed at komme tilbage til... Et KÆMPE GIGANTISK MEGA STORT tillykke med, at Linus bliver storebror.. (Sidder med tårer i øjnene og er lige ved at vræle..) Hvor er det bare fantastisk for jer!
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Snebold » man, 30. januar 2012 16:40

Tak :razz:
For lige at forsøge at svare på spørgsmål, så...
NF var vores 4. scanning og der er planlagt en tidlig MD scanning i uge 16 og så en alm. MD i uge 20, begge to hos en læge i stedet for en sygeplejerske.
Mht. JM, så er der flere besøg, og de er længere. Jeg er tilknyttet Familiecenteret, hvor der er forskellige fagpersoner at trække på efter behov, men jeg regner kun med at benytte JM og læge. Skal nemlig også til lægesamtaler når vi kommer længere hen, nok primært omkring fødsel.
Der ud over har jeg allerede lavet specielle aftaler med mit arbejde, da jeg jo arbejder på sygehus og var skrækslagen for at blive smittet med "noget farligt" (selv om jeg nu har arbejdet der i 8-9 år uden at tage noget med hjem :roll: ), så jeg har fået funktioner hvor den risiko er elimineret.
Der ud over går jeg til psykolog 1x ugl, og har gjort det fast i nogle måneder og regner med at fortsætte med det.
Jeg skal også have kontaktet vores sundhedsplejerske, da jeg nok også skal have besøg af hende før fødsel, da hun godt ville ind over i fht. at få mig godt ud på den anden side. Skulle bla. have en øget risiko for fødselsdepression pga. alt det vi har været igennem.
Så alt i alt er der godt styr på det hele og der skulle være mulighed for jeg kommer helskindet igennem. Men det ændrer ikke på at jeg har dage hvor jeg bare ikke tror på det går og hvor jeg virkelig kæmper med angsten for at miste. Men sådan er det nok bare at være mor til en lille dreng i himlen.

Og hon1974, jeg håber du følger hurtigt efter og kan gøre din dejlige lille pige til storesøster.

Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf babyskruk » man, 30. januar 2012 17:18

Dejligt at høre at du bliver fulgt tæt så i kan få så godt et forløb som muligt og du kan føle dig så tryg som muligt :) dejligt at arbejdet er forstående og at der er fundet en løsning der så du ikke skal gå og være bekymret pga noget med arbejdet :) Håber du får en fantastisk graviditet og at alt forløber stille og roligt hele vejen igennem så der ikke er noget der giver anledning til ekstra bekymring :) Er så glad på dine vegne og er så glad for at høre at jeres skønne Linus endelig skal være storebror :)

stort knus herfra :wave:
Billede
babyskruk

Næste

Tilbage til Graviditet