BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Har en tilståelse

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Re: Har en tilståelse

Indlægaf zoo » man, 30. januar 2012 18:05

Det er virkelig bare rigtig skønt for jer.....er ovenud glad på jeres vegne:-) .
Nyd din graviditet og stol på alt er som det skal være:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf HeidiBH » ons, 01. februar 2012 08:26

Ihh opdagede lige i et andet indlæg at du er GRAVIIIDDD :D :D :D STORT TILLYKKE!!! HVor er det dog bare SÅ fantastisk.. Og hvor fortjener i det bare allesammen... Hvor er jeg dog bare glad på jeres vegne... STORT TILLyKKE!! :razz:
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Babywanted » ons, 01. februar 2012 21:04

JUBIIIIII, kære søde Snebold, du er en af dem, jeg lige kikker ind og tjekker på stadigvæk. Jeg tænker stadig på dig rigtig tit, og hvor var det bare på tide med sådan et indlæg. Jubiii, hvor er jeg glad på dine vegne. Og håber bestemt ikke du får så mange søvnløse nætter, som jeg oplever. Håber du får den nemmeste graviditet og det dejligste nemmeste barn. Du har fortjent al mulig lykke, dejligt at du bliver fulgt så tæt.

Kæmpekramme-tillykke
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf trold » lør, 04. februar 2012 23:38

HOLD NU OP sikke en nyhed, selvom den lige er nogen dage gammel. Sidder her med et kæmpe smil. For pokker altså hvor herligt!!! Ønsker dig en rigtig skøn graviditet og glæder mig til at følge dig =D
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Indlægaf Blomsterpigen » ons, 08. februar 2012 09:22

Eeeeeeeeeej hvor en dejlig nyhed!!
Jeg har ikke været herinde i lang tid og pludselig kom jeg til at tænke på dig, så jeg måtte lige herind og se om det var lykkes for jer :)
Er så glad på jeres vegne, hvor er det fantastisk <3
Stort tillykke..
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf elefantus » søn, 19. februar 2012 23:19

Ej hvor er jeg bare glad på jeres vegne. Sidder her med tåre i øjnene. Hvordan kan jeg dog først opdage denne fantastiske nyhed nu. Får ikke tjekket så meget herinde som før nu man har en lille pige rundt benene på en.

Stort tillykke med Linus skal have en søsken.

Dejligt at læse der er styr på det hele og der bliver taget godt af dig i forløbet. Glæder mig til mere update følgende. Og vil huske at kigge omkring august der det min fødselsdag så det kan jeg huske.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Lotte75 » man, 27. februar 2012 14:04

Stort TILLYKKE Snebold - hvor er det bare fantastisk!!!!!!!!!!! - selvom "nyheden" er ved at være gammel er det jo stadigvæk super super FANTASTISK!!!!!!!

Tillykke, tillykke, tillykke, tillykke :wav: :wav: :wav: :wav:
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Indlægaf dat » fre, 09. marts 2012 16:22

Åhhhhr, søde Snebold!! Det er den bedste nyhed jeg har læst herinde i al min tid som bruger!!! Jeg husker stadig at vi fulgtes ad i 2009 med termin i september, og hvordan mit hjerte blev knust på dine vegne kort før min egen termin. Jeg har krydset fingre for dig hver gang jeg er kommet forbi BoN, og jeg er så uendelig glad på dine vegne. Jeg har fulgt med fra sidelinjen i dit (og andre herindes) liv af og til, når tiden har meldt sig, og det er så usigeligt glædeligt at du nu venter dig. Jeg vil fortsat følge med, og ønsker dig og din mand al mulig glæde!!
Knus fra Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Stinna30 » man, 26. marts 2012 21:24

Hvor er det en skøn nyhed!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Var lige herinde for at tjekke, hvordan det gik med dig og Panna, så det er jo skønt at se, at lykken endelig tilsmiler jer. Kæmpe tillykke med at Linus endelig skal være storebror, selvom det bliver en hård ventetid.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Annette1975 » fre, 20. april 2012 14:22

Jeg har ikke været herinde i måneder men tænkte at jeg skulle ind og se hvordan det gik med dig. Og hvad ser jeg så... Du er gravid!!! Hvor er det bare fantastisk, kæmpe tillykke herfra.

Godt nok bruger jeg ikke forummet mere, men vi blev begge brugere på samme tid næsten så vi har fulgtes ad hele vejen.

Kæmpe held og lykke i fremtiden, hvor bliver det stort at gøre Linus til storebror.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Foregående

Tilbage til Graviditet