TERMIN: 18. maj
UGE: 23+0
FØDESTED: Hvidovre
PIGE/DRENG: Vi skal ha en dreng
ANDRE BØRN: Nej
VÆGTFORØGELSE: +4 (har vejet mig her til morgen)
STRÆKMÆRKER: Nej
KVALME: Nej
ØDEMER/VAND I KROPPEN: Nej, men havde ret ømme/tunge ben i går, men de så ikke hævede ud. Så jeg ved ikke om det er væske.
PLUKKEVEER: Ja, har oplevet et par stykker, men har sikkert også nogen jeg ikke mærker til.
RYGSMERTER: Ondt i lænden, hvis jeg fx vasker gulv, så den opgave må kæresten "desværre" tage over
BÆKKENSMERTER: Nej. Havde lidt i starten af graviditeten, men er gået over efter 13. uge
MÆRKER LIV: Ja, hver dag og flere gange om dagen. Begyndte at få de første små "knips" i 16. uge og derefter har det bare taget til
FØDSELSFORM: Håber på almindelig
TANKER OM FØDSEL: Tror jeg er mest bange for at der sker noget med min lille dreng. Tænker ikke så meget over om der sker noget med mig... endnu...
HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kæreste
SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Ja, lige for tiden pga. hoste + at jeg skal tisse 2-3 gange om natten. Og så synes baby, at han skal vække mig om morgenen med sine små spark... men det er nu bare hyggeligt
ANDRE OPLYSNINGER: Hmm, er hjemme pga. gentagende sygdom (bliver hele tiden smittet med virus fordi jeg ikke når at blive ordentligt rask), men håber meget på at starte på arbejde igen på mandag.