BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

HÃ¥ber alt er ok!

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

HÃ¥ber alt er ok!

Indlægaf Snorre » fre, 27. august 2010 16:37

Hej med jer
Jeg er 13+5 og har det rigtig fint under graviditeten. Men i dag har jeg haft lidt niv/murren/ubehag i maven. Det føles ikke så rart, og straks bliver jeg jo bekymret. Men der burde vel ikke være stor risiko for, at det går galt nu eller?? :???:
Har stillesiddende arbejde så burde ikke være fordi, jeg drøner for meget rundt. Men er det stadig et varsel om, at jeg mon skal tage den med ro? Det hele er lidt forvirrende, når jeg ikke ved, hvad jeg skal forvente ... så tænke at nogen af jer andre, har lidt mere erfaring på området :D
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: HÃ¥ber alt er ok!

Indlægaf HeidiBH » fre, 27. august 2010 19:58

Hejsa..

Kan selv huske hvor nervøs jeg var og opmærksom på alt hvad der skete i kroppen..

Tænker at det du mærker er din livmoder som er ved at udvide sig.. Det kan godt gøre lidt ondt.. Så tror ikke det er noget du skal være Skt for bekymret omkring :-)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf kl » lør, 28. august 2010 14:07

Hej Snorre.

Det lyder meget som ligamentsmerter (dvs. træk i de ligamenter der befinder sig omrkl. livmoderen) du mærker.

Projekt baby er desværre tit et af de projekter, hvor vi vil opleve mange bekymringer og frustrationer. I første omgang de påvirkninger, når man forsøger at blive gravid, den sorg det er hver gang man får sin menstruation. Her tænker man alt ville blive bedre hvis man "bare" kunne blive gravid. Men lige så snart man står med den postitve test i hånden, så starter de næste mange måneders bekymringer om det hele nu vil gå godt.
Det hele er dog glemt, når man ligger med sit nyfødte barn, i hvert fald for en stund, for herefter kommer bekymringerne for hvorledes barnet kommer til at trives osv.... Men under alle omstændigheder, så må jeg erkende det er det hele værd. :D

En hel lang smørre, beklager. Men under alle omstændigheder, op med humøret det lyder som helt normale smerter.

Knus KL
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf ønsker-familie » lør, 28. august 2010 16:49

Hej Snorre :-)

Risikoen for at abortere når man er gået over de 12 uger, falder meget :-)
Dog tabte jeg i 13 uge i april sidste år...

Men det du beskriver, lyder, ligesom kl skriver, som ligamentsmerter. De kan godt være ubehagelige, men de er ikke farlige. Så ingen grund til bekymring :-)

Tillykke med graviditeten :-) :-) :-)
Postitiv test 12/02-2009
SA i 13. uge i april 2009
-
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
-
Positiv test 08/02-2011
SA i 8. uge i februar 2011
-
Positiv test 21/06-2011

Billede
ønsker-familie

Indlægaf Snorre » søn, 29. august 2010 14:41

Tak for jeres beroligende ord :-) Har været på familietur hele weekenden - og der har det gået fint uden niv/ubehag. Så satser også på, at alt er som det skal være :-) Og den begyndende mave er blevet beundret, så den lille derinde har bare at være glad og trives! :lol:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Graviditet