BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

graviditet og anti-depressiver

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

graviditet og anti-depressiver

Indlægaf julle » søn, 10. februar 2008 02:29

hej...

jeg vil bare høre om nogle af jer har erfaring med at få anti-depressiver og være gravid? om i kender til nogle af de bivirkninger der er / kan komme?
Min graviditet var ikke planlagt, så jeg nåede desværre ikke at stoppe inden, og jeg har snakket med læge, sygeplejerske og jordemoderen om det, men desværre kender ingen af dem rigtig til denne situation, da den er meget usævanlig. De mener allesammen at jeg skal fortsætte med medicinen, for at undgå at udvikle en fødsels-depression, som jeg vil være mere disponibel for uden min medicin.
d. 3 august blev jeg mor til en perfekt lille pige på 50 cm og 3140 g. :-D

BilledeBillede
julle

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Drine » søn, 10. februar 2008 12:46

Hej Julle

Jeg kender det svære ikke noget til anti-depressiv medicin og graviditet, men hvis din læge ikke mener at det kan skade barnet, syntes jeg helt bestemt at du skal forsætte med at tage dem, for hvis du ikke har det godt bliver det en lang og hår graviditet, og det vil den lille guldklump også kunne mærke.
Jeg har selv en veninde som fik en fødselsdeprision efter hendes fødsel, og det var en meget hår omgang, både for hende, men også for os som stod på sidelinien, hun fik noget medicin som hjalp uden at skade barnet igennem modermælken, så tænker lidt at du vel kan få det samme. Du skal huske at din krop og sind ændres under din graviditet pa.. alle de homoner...

Tillykke med din graviditet og held og lykke julle... :D

Knus sandra
32+5
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf jimmar » søn, 10. februar 2008 13:45

Hej

Jeg har en veninde som snart skal føde og hun er på medicin noget lignede dit vil jeg tro. Hun fik undersøgt på sygehuset om hende medicin var skadeligt for fostret og det var det ikke hun får blot nogle flere scanninger under graviditeten for at holde øje med barnet og så kan hun risikere at barnet bliver født med lidt aptinenser, derfor skal hun føde på en special afdelingen. Men nu har hun snart termin og barnet har det fint selvom hun har taget medicin hele tiden.
Termin d. 25/6-08 1. barn Nicolai kom til verden d. 2/7 kl. 13.12
jimmar

Tilbage til Graviditet