BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Gode nyheder

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Gode nyheder

Indlægaf Mulle » man, 07. marts 2011 23:29

Jeg er nu 25+2 og har været til 2 gravidtetsundersøgelse idag.
Mit blodtryk var helt normalt og urinprøven viste heller ikke noget.
Jeg har kun taget 2 kg på så det kunne bare ikke være bedre.
Og en anden dejlig nyhed er at på mandag skal jeg til en kønsscanning(som er en gave fra min mor) lige for at være helt sikre på at vi venter os en pige. Og så krydser jeg fingere for min mand i morgen eftermiddag (da han skal til et møde ang ansættelse) får af vide at han har fået et job efter 3 måneders ledighed og en sej kamp for at kunne blive i vores hus.
Hilsen Mulle
Billede
Mulle

Re: Gode nyheder

Indlægaf mrsma » ons, 09. marts 2011 09:37

Hvor lyder det fantstisk :D Blir´ spændende hvad scanningen siger :-)
Krydser finger for din mand ;-)
Jeg skal til 2. graviditetsundesøgelse på fredag- håber min går ligesom din- havde dog fint blodtryk sidste gang. Men kan ikke klare mig med 2kg, så lad mig endelig høre hvordan gør du?? Jeg går tur hverdag nogle gange flere gange om dagen- igår var jeg sågar på cykel også, desuden forsøger jeg at spise helt almindeligt!! Tog 20kg på sidst- har så absolut ikke lyst til dette igen!!!!! Så gode råd er kærkommen :D

Rigtig dejlig update Mulle
mrsma

Re: Gode nyheder

Indlægaf Mulle » tors, 10. marts 2011 21:19

Hej Mrsma
Har slet ikke lyst til at skrive der her til dig for spiser og drikker lige det jeg har lyst til. Tænker overhoved ikke på noget som helst hvad mad angår og dyrker ingen form mortion så jeg er bare meget heldig. Jeg tog heller ikke noget særligt på i min sidste gravidtet men det kan også være fordi jeg har nået mit max for hvad jeg kan veje for er meget overvægtig i forvejen.
Hilsen Mulle
Mulle

Tilbage til Graviditet