BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Gider ikke mere nu..

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Gider ikke mere nu..

Indlægaf HeidiBH » fre, 27. august 2010 11:01

Hej piger..

Skal lige af med lidt graviditetsbrok.. Må hellere skåne min kære kæreste herhjemme lidt.. :-)

Men gider godt nok ikke være gravid mere nu.. Der er 7 uger til termin og håber sådan hun kommer ud lidt før tid.. For nej hvor jeg efterhånden synes det er træls at være gravid..
Sover SÅ dårlig om natten.. Vågner 5-7 gange for at skulle tisse, og hvis jeg ikke vågner af det, vågner jeg fordi mine ene arm/hånd sover.. Er så radbrækket hver morgen, at jeg nu har rykket min massage til en gang om ugen istedet for hver 14. dag som jeg har fået igenem hele graviditeten... Men er ikke særlig sjovt at gå rundt og være øm helt ud til fingerspidserne hver dag...

Det skal så også siges at der er pænt med overvægt på kroppen.. Ikke nok med at maven vokser som den skal, men de derenses madpatroner til bebs, de har da godt nok også fået vokseværk.. Havde store bryster i forvejen, men nu kan Pamela da godt pakke hendes langt væk (sådan føles det) er gået fra en E/F -skål til en H/I -skål.. så de vejer godt til eefterhånden og trykker på lungerne.. Så at have BH på er ikke ligefrem en drøm.. Den ryger også af lige så snart jeg er hjemme og ved der ikke kommer nogle forbi.. Kan ikke holde ud at sidde op for længe, da de presser ind og har det faktisk bedst med at kravle eller ligge på siden (lige ind til den pågældene arm det går ud over så begynder at sove...

Så Ihh hvor jeg glæder mig til prinsessen kommer, så jeg bare kan få det nogle lunde igen.. :)

Undskyld den lidt lange klagesang jeg kom med.. Men havde lige brug for at få det ud.. Og tror snart mandem har hørt nok af den, .. Han er nu den bedste ;)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Gider ikke mere nu..

Indlægaf Annemor » fre, 27. august 2010 13:31

PuHa det må være hårdt...

Jeg kan sagtens forstå, at du har det lidt træls med graviditeten, når du er så generet af den.
Og det er altså også tilladt at brokke sig lidt over den, selvom jeg godt ved at BIB'erne ikke synes vi skal klage.

Jeg har heldigvis endnu ikke de store gener, er dog lidt øm i ryggen og nederst i maven om aftenen, og det mest irriterende er halsbranden :twisted: . Indtil videre har det som regel været om aftenen, når jeg lagde mig ned, men de sidste par dage har jeg også haft det lidt efter jeg har spist frokost.
Maven er efterhånden godt stor :D , og det er ikke så behageligt længere at sidde på kontoret hele dagen, men der er 6 uger igen på arbejdet, så jeg bliver nødt til at finde på forskellige løsninger f.eks. at hente print lidt oftere, for at få en gåtur mere, sidde med skrivebordet under armene fordi maven ellers støder på bordkanten, sidde på kanten af stolen for at kunne strække benene, så der er bedre plads til maven osv.
Det er heller ikke sjovt at man bliver så forpustet når man skal op ad trapperne, at det lyder som om man er ved at dø når man når toppen, og så langt er der jo heller ikke til 1. sal... 15-20 trin måske... :roll:

Det lyder meget værre end det er, jeg elsker at være gravid og jeg er blevet rigtig god til at indordne mig, så jeg kan grine af genen, og det gør bare det hele lidt nemmere.

Jeg håber Heidi, at du kan gå hjemme og slappe lidt af i løbet af dagen, måske skulle du skrive sammen med Nynne, der har til udsigt at "kede" sig de sidste fem uger, fordi hun har styr på det hele - måske kunne I finde frem til en metode hvorpå lillebebsi kommer hurtigere til verdenen. :lol:

Håber du er en af de heldige hvor bebsi kommer til verden før tid :-)
Kunzzz Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Gider ikke mere nu..

Indlægaf HeidiBH » søn, 29. august 2010 12:44

Jaa.. Nu har jeg jo ventet i 34 uger så hvad betyder 6 uger til? MEGET åbenbart.. ;)

Min kæreste er virkelig sød.. Han gør alt hvad han kan for at aflaste mig og hjælpe mig når jeg synes det er for træls.. Men ihh synes det er ved at være tungt...

Så krydser fingre for at hun melder sin ankomst før tid ;)

Dejligt at høre at du bare nyder det... Hvor ville jeg ønske jeg kunne det samme.. Det vil gøre det lidt sjovere at tænke på når man skal igang med nr 2.. frygter det allerede.. Selvom jeg prøver at overbevise mig selv om at tænke positivt og siger til mig selv at nu har kroppen prøvet det, at så bliver det vel knap så slemt anden gang.. ;) I wish :D
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Graviditet