BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Fuck jeg er blevet fyret :-(

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Fuck jeg er blevet fyret :-(

Indlægaf Annette1975 » tirs, 18. januar 2011 15:41

Ja vi er alle i Danmark (Århus) blevet fyret i dag de lukker simpelthen kontoret. Fuck hvor er det bare dårligt timet, når jeg står her og er gravid. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller kan gøre lige nu, så jeg skal ringe til min fagforening nu :-(

Sikke noget pis!!!
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Fuck jeg er blevet fyret :-(

Indlægaf pivpiv » tirs, 18. januar 2011 16:34

Nej for pokker!!!
Det er jeg virkelig ked af at høre. Hvad arbejder du som??
For pokker da også - jeg håber der dumper et job ind lige pludselig.
Kæmpe kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 18. januar 2011 16:35

For dælen da også... det er da noget møg :-( Kan godt forstå at du slet ikke kan overskue det lige nu, hvor du er gravid :???: Håber at din fagforening kan hjælpe dig.
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf ønsker-familie » tirs, 18. januar 2011 16:43

Det er sgu surt :-( ... Kan godt forstå, du er frustreret...
Det samme skete for mig. Firmaet lukkede ned, og derfor mistede jeg også jobbet. Men fandt dog hurtigt et andet job selvom jeg var graivd. Fandt faktisk 2 jobs selvom jeg var gravid :-) ... Så det er ikke umuligt at blive ansat, selvom man er gravid :-) ...
Så op med humøret (så vidt du nu kan i denne lorte-situation) og tro på, at du nok skal finde noget andet...
Krydser fingre for du finder dig noget, og alt vil gå vel. Det vigtigste er jo trods alt din lille spire i maven, så nu skal du ikke stresse/bekymrer dig for meget (selvom det er lettere sagt end gjort)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Lilien » tirs, 18. januar 2011 18:03

øv, det er jeg rigtig ked af at høre. Det er da bare heller ikke den optimale situation, at stå i når nu i venter et barn mere :-(
Håber du hurtigt finder en løsning, og har en god fagforening som kan hjælpe dig hurtigt igennem det.
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 18. januar 2011 19:49

Åh nej da, det er jeg virkelig ked af.. det er jo helt sikkert ikke så optimalt at skulle søge job med baby i maven, men jeg håber du finder noget alligevel.. Øv øv øv :cussing:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Snorre » tirs, 18. januar 2011 22:21

Sådan noget møg! Det er ikke en sjov situation at stå i. Som gravid er det rart med noget stabilitet. Der er rigeligt at bekymre sig om i forvejen :-( Hvad har din fagforening mon sagt til dig?
Jeg håber det kan lade sig gøre at finde noget andet, skønt det er svært at lede efter nyt job med særlig meget overskud og entusiasme som gravid.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » tirs, 18. januar 2011 23:17

Ej for den da også :-| det bare mega surt tidspunkt at blive fyret på. Håber du hurtigt finder noget igen ...
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Stinna30 » ons, 19. januar 2011 22:31

Sikke noget pis - kender fornemmelsen, desværre, for da Gustav var 5 dage gammel, fik jeg en sms fra en kollega om, at firmaet var gået i betalingsstandsning. Sidenhen gik det konkurs, så har fået erstatning (løn) fra LG. Er meget taknemmelig for min fagforening, som jo står for alt, og ja, du har jo i hvert fald ret til løn i din opsigelsesperiode, men det rækker jo desværre ikke ind i barsel (medmindre du har en virkelig god kontrakt eller er tillidsmand).

Håber, du kan finde et nyt job på trods af, at du er gravid.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Annette1975 » tors, 20. januar 2011 09:41

Tak skal i alle sammen have.

De sidste par dage har virkelig været turbulente følelsesmæssigt. Jeg har 4 måneders opsigelse, så jeg er reelt arbejdsløs fra d. 1/6. Vi er pt. igang med forhandlinger med ledelsen og nogle "Plastre på såret" punkter, vi kan jo ligeså godt forsøge at malke dem mest muligt. Vi er startet med en gruppe forhandling af en "grund pakke". Når den er afsluttet går vi igang med individuelle forhandlinger/samtaler. Jeg er meget obs på at jeg skal have annulleret min barsels aftale. Som det er nu, arbejder jeg kun 30 timer om ugen og får en dag pr uge udbetalt som barselsdagpenge, det er jeg ikke interesseret i i opsigelsesperioden eftersom jeg meget snart bliver fritstillet. Så jeg vil tilbage på fuld løn og høste den i opsigelsesperioden.

De regner med at langt hovedparten er fritstillet inden d. 1. marts. Nogle bliver det allerede i starten af februar, hvis ikke de har viden der skal overdrages. Jeg er en af dem der bliver fritstillet først for jeg har pt ikke noget der skal afsluttes eller overdrages. Så jeg kan snart se frem til at skulle gå hjemme i LANG tid og bare være arbejdsløs.

Jeg overvejer at kontakte nogle vikarburauer og se om jeg kan få nogle vikar jobs i de kommende måneder, så har jeg noget at give mig til og så kan jeg tjene dobbel penge, for jeg får jo stadig min løn. Alle ekstra penge vil gøre underværker.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf nanna444 » tors, 20. januar 2011 16:10

Ej soede, hvor er det bare oev! Haaber du finder noget snart.

Knus herfra
nanna444

Tilbage til Graviditet