Tusind tak for alle de søde/trøstende ord (og den dejligt lange besked)!
Jeg er, som du, nået frem til, at det nok skal gå det hele - også selvom han måske er en "fugleunge"

Det går jo, under alle omstændigheder, ikke, at jeg går rundt og bekymrer mig om noget, jeg ikke kan lave om på alligevel! Jeg skal til skanning i overmorgen, torsdag, hvor jeg håber at få at vide, at han er vokset fint. Og har han ikke taget på, har jeg besluttet mig for, at så MÅ de altså undersøge det noget bedre; skanne moderkagen, hvad ved jeg...?! Jeg har jo hørt om de tilfælde, hvor de har valgt at tage barnet ud, hvis det ikke tager på. Det kunne jo være, at moderkagen netop ikke fungerer optimalt, så han ikke få det, han skal have, og så er det bedre, han kommer til verden, så han kan blive tyk og rund
Men, jeg vil jo helst have, at det hele går af sig selv - så Pille, kryds lige fingre for at han "klarer det selv"!
Det lyder altså bare som om, ham den lille Noah er en rigtig charmetrold. Sådan ser han i hvert fald ud! Det må virkelig være en kæmpe lykke... Og tænk at man selv snart står med det lille stykke menneske i armene

SÃ¥ er det bare om at se, om man kan finde ud af det

Tænk at man kan blive så usikker på den slags. Er ikke helt ny længere og har arbejdet på børneafdelinger og aldrig tænk over at det kunne være "svært" at tage vare på et barn - men nu hvor det snart bliver min tur, kan jeg blive helt i tvivl, om jeg vil gå an som mor! Men men, det kommer sikkert -det håber jeg da, hehe...
Mht. til min mor har det egentlig aldrig været et spørgsmål, om hun skulle med til fødslen (selvom hun helt sikkert ville give sin højre arm for det!). Een ting er, at jeg har på fornemmelsen - uden at have spurgt - at min kæreste ville føle det underligt, hvis hun var med (hun har det med at ville tage over, og det vil nok ikke være den bedste ide netop den dag, haha). Men jeg ville ikke selv have det helt godt med at have hende med. Kan ikke forklare hvorfor... Det er vel noget med, at jeg føler, jeg er blevet for gammel (?!) ELLER netop det at jeg har brug for det rum til Christian og jeg, hvor hun ikke lige vimser rundt

Jeg ved det ikke...
Nå, men det blev da også lige lidt langt...
K.h. og et stort kram,
Freckles