BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Fotograf

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Fotograf

Indlægaf Mhviid » tors, 16. juni 2011 12:25

Hej alle medgravide.

Jeg er nu 33 uger henne og har fået rigtig meget lydt til at få foreviget mig og maven hos en fotograf.
Vill derfor høre, om der er nogle af jer, der har været hos fotografen og få taget billeder og i hvilken uge fik I det gjort? Tænker, at maven jo selvfølgelig godt må strutte en del, men vil heller ikke for tæt på terminen, så der er stor risiko for vand i kroppen og risiko for, at den sidste følelse af elegance har forladt kroppen:)

Og til sidst - er der måske nogle, der har gode erfaringer med en fotograf i Odense eller omegn, som ikke koster det hvide ud af øjnene?

Hilsen Mia
Min kæreste er 27 og jeg selv lige fyldt 25.
Startede projekt baby start december 2009.
Scanning august, der viste PCO.
Opstart på pergotime oktober.
Positiv graviditetstest 29/11 2010!
Mhviid

Geografisk sted: Odense

Re: Fotograf

Indlægaf kunstfotograf » fre, 18. november 2011 10:30

baby billeder.jpg
baby billeder.jpg (27.44 KiB) Vist 109 gange
smukke graviditets billeder.jpg
smukke graviditets billeder.jpg (50.02 KiB) Vist 109 gange
fantastiske børneportrætter.jpg
fantastiske børneportrætter.jpg (60.02 KiB) Vist 109 gange
Tillykke til alle jer som er gravide, har født en baby eller som har adopteret et barn...

Hvis i kunne tænke jer at forevige jeres skønne maver, små babyer, jeres dejlige børn eller hele familien samlet, vil jeg meget gerne lave nogle fantastiske kunstneriske billeder til jer...

Prisen for en fotografering er kr. 1295,- og herefter koster hvert billede du vælger kr. 299,- pr. stk. inkl. billedbehandling og print på lækkert fotopapir i sort hvid, farve eller med nedtonede farver. Se mere her http://kunstfotograf.dk/priser/

Se mit billedgalleri her http://kunstfotograf.dk/portfolio/

Mange hilsner,
Charlotte Trippetti mobil +45 21 77 33 59 ;-)
kunstfotograf

Tilbage til Graviditet