Ja som overskriften siger så er jeg godt og grundig forvirret...
Jeg var ved JM i fredags hvor jeg fik målt protein i urinen, for højt BT og har meget væske i kroppen. JM bad mig få en lægetid til ekstra tjek i denne uge, hvilket jeg lige har været til...
Lægen målte mit BT til 170/109
Jeg har før haft tendens til for højt BT, men idag var det da chokerende højt - tror også min læge blev lidt chokeret. Nå men min urin prøve ved lægen viste ingen tegn på protein, hvilket jo i sig selv er fint. Men for tre uger siden var jeg til alm. læge undersøgelse en onsdag hvor deres urinprøve intet viste andet end at der var bakterier i, men som de sagde så var det meget normalt som gravid. Dette har jeg fået at vide gennem hele min graviditet når jeg har fået taget urin test ved lægen... Hmm nå men dagen efter denne urinprøve viste det sig altså at jeg havde en mega stor omgang blærebetændelse !!!
Nå men ligenu har jeg det så sådan at jeg ikke føler mig helt sikker på deres test af min urin idag med hensyn til protein. Lægen kunne heller ikke helt svare på hvorfor der var protein i, i fredags ved JM og ikke idag. Hun sagde at den test i fredags måske havde været for følsom. Men efter mine tidligere erfaringer med lægens urin tests så føler jeg ikke at jeg helt kan stole på deres test, hvilket er ret frustrerende.
Men pga. mit blodtryk så skal jeg tage det hver morgen og aften indtil fredag morgen hvor jeg så skal snakke med lægen igen. Hvis det stadig er for højt så skal jeg på sygehuset og ha kørt en strimmel.
Synes godt nok det hele er lidt forvirrende. Jeg har så meget væske i mine led at det bare gør ondt !!!!!!
Læge spurgte ind til min mors graviditeter og jeg er jo selv født ved svangerskabsforgiftning, så det sagde hun kunne være arveligt. Også på dette punkt har jeg fået forskellige ting at vide. Både at det kan være arveligt men også at det slet ikke er arveligt .... arrrrggggghhhh !!!
Så ligenu går jeg og afventer om jeg måske har svangerskabsforgiftning eller ej... lidt surt ikke at vide besked synes jeg
Ups dette indlæg blev vist en anelse lang.... nå men tak fordi du gad at læse med om mine frustrationer !!!
Knuzz.