BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Første scanning

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Første scanning

Indlægaf Katten » ons, 07. december 2011 13:09

Så oprandt den længe ventet dag endelig, i går var vi til NFscanning, eller det skulle vi have været, men da jeg kom op på briksen og ligger og hun begyndte at kigge derinde er det første hun siger, den er godt nok lille!!! Hun mente at ud fra størrelsen ville hun skyde mig til kun at være 10+1 hun ikke kunne sige det præcist, men den var i hvert fald alt for lille til at man kunne måle nakkefold og sådan på. Det var jo noget af en overraskelse, for det havde jeg slet ikke set komme, hun mente at det er fordi min cyklus er lang (31 dage) at det var svært at beregne termin ud fra sidste mens. Jeg er dog sikker på at jeg i hvert fald må være 11 uger henne, da det ellers ikke passer med hvornår jeg kunne mærke at jeg måtte være gravid.

Det var dog super dejligt at se den lille for første gang, er vildt og tænke på at den lille bebs faktsik ligger inde i min mave det er en hel fantastisk tanke. :D Vi fik også set at hjertet slog som det skulle og at der kun ligger en derinde. Har nu et billede stående på natbordet :D Vi havde faktisk besluttet at fortælle nyheden her i weekenden, men efter denne scanning er det bare en stor forvirring og vi har besluttet at holde os til den oprindelige plan. Nu venter en ny scanning d 20. så det bliver jo kun dejligt at se den lille igen og få fastlagt terminen præcist.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Første scanning

Indlægaf babyskruk » ons, 07. december 2011 16:41

godt at i fik set hjerteblink og altid dejligt at få lov at se bebsen igen snart :) Håber resultatet på NF er godt når i skal derind igen :)
Billede
babyskruk

Re: Første scanning

Indlægaf Annemor » tors, 08. december 2011 09:19

Det er altid fantastisk at se, at det er rigtig nok - der ligger faktisk en baby i MIN mave...

Tillykke med den lille -og dejligt at I får lov til at komme ind og se den endnu en gang om 2 uger...
Der er nemlig rigtig længe til MD, når man først har set den til NF... eller.. nogen bliver jo hurtigere utålmodig end andre :lol:

Tænk, når du ligger og kigger på din lille bebs næste gang, så er min måske på vej ud - har termin d. 21.

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet