BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Forhåbentlig sidste jordmor besøg

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Forhåbentlig sidste jordmor besøg

Indlægaf Mulle » man, 30. maj 2011 12:02

Hej alle sammen.
Så er tiden ved at være rigtig lang og det må gerne snart blive d. 18 Juni.
Skal til det forhåbentlige sidste jordmor besøg på onsdag.
Jeg er på nuværende tidspunkt meget trær af at være gravid.
Min bækken gør ondt og den ene skamlæbe snurrer og det føles somom det stikker.
Så lad mig nu få det overstået.................Please
Hilsen Mulle
Billede
Mulle

Re: Forhåbentlig sidste jordmor besøg

Indlægaf Snorre » man, 30. maj 2011 17:31

Åh ja, til sidst er det ikke så sjovt! Kroppen er tung og værker, og nætterne begynder også at mere og mere urolige. Så man går lidt rundt som en tikkende bombe. Men ok efter at have født savner jeg nu godt nok al den tid jeg havde til mig selv før og nogle flere timers søvn! :-)
HÃ¥ber du alligevel kan nyde de sidste uger lidt :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Mulle » man, 30. maj 2011 20:21

Hej Snorre.
Det kan jeg godt forstå men så meget tid har jeg nu ikke til mig selv. Vi har også en dreng på 2 år som kræver min opmærksomhed. Men heldigvis så sover han trods alt natten igennem
Men ser da frem til at holde vores lille prinsesse i mine arme.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Mulle » ons, 01. juni 2011 12:42

Det blev mit sidste jordmorbesøg og vores lille pige står perfekt fast med sit hoved og min bækken var også fint så der er plads til at der kan komme et barn ud.
Må bare vente nu og håbe på jeg får en alm fødsel denne gang.
Blev lidt ked af det fordi der stadig er en risiko et kejsersnit og det kan jeg ikke lige overskue.
Mit største ønske er at føde normalt så jeg hurtigst mulig kan komme hjem til min familie og være sammen med min 2 årige søn og præsentere ham for sin lillesøster og hygge os sammen.
Hilsen Mulle
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/30igk8v6zwc7p5e8.png[/img][/url]
Mulle

Indlægaf Stinna30 » ons, 01. juni 2011 20:10

Hvorfor er der risiko for kejsersnit? Kan godt forstå, du gerne vil føde normalt - det håber jeg også på næste gang. Held og lykke med fødslen :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Mulle » ons, 01. juni 2011 22:15

Hej Stinna30
Der jo altid en risiko for kejsersnit som da jeg ventede vores søn var der heller ikke noget som viste at han stod forkert og jeg blev endda scannet den dag jeg blev sat igang. Han drejede sig først den forkerte vej da min fødsel gik igang. Og selvom vores pige står fint med sit hoved nu ved jeg fra sidste gang at det stadig kan nå at gå galt.
Min jordmor sagde også at under fødselen er der børnene drejer sig mest så det er der det vil gå galt og de kan ikke ændre på det når det først er nået så langt.
Jeg tog det pænt inde ved min jordmor da hun sagde det men da jeg kom ud i bilen brød jeg sammen og blev på en måde nok bange for at det ville ende som sidste gang.
Så tror at min sidste fødsel har sat meget skræk i mig som gør at jeg slet ikke kan se andre slutninger på denne gravidtet end at jeg ender med at få et kejsersnit. Ville ikke kunne bære at skulle være indlagt bagefter og ikke kun hjælpe til herhjemme og hjælpe med vores søn som lige i tiden er en prøvelse og meget morsyg.
Undskyld det blev så langt.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Stinna30 » tors, 02. juni 2011 21:43

Kan godt forstå, du brød sammen, men jeg krydser alt hvad jeg kan for at du får en drømmefødsel :D men ja, skrækken vil nok altid sidde i en.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf mrsma » tirs, 07. juni 2011 09:58

Hej Mulle.

Dejligt at hun på nuværende tidspunkt vender rigtigt! Krydser finger for at hun fortsætter med det!
Tiden er godt nok lang nu og tålmodigheden meget lille!! Men satser på vi har en aftale omkring d. 10. juni?? :lol: :lol: :lol:
mrsma

Tilbage til Graviditet