Hej Annemor

Dejligt at høre fra dig, og endnu mere dejligt at høre, det hele går godt.

STORT tillykke med den nye titel som FRU og STORT tillykke med dåben.

Jeg går stadig hjemme på barsel. Min barsel slutter d. 03/10.
Jeps jeg har testet positiv og lægerne (og jeg selv) har regnet terminen ud til den 27/02-2012. Jeg har allerede været til en scanning. Den viste på det tidspunkt at jeg var 7+1 henne. PRÆCIS det jeg havde regnet ud.
MEN MEN MEN - Jeg har MEGET blandede følelser omkring denne graviditet. Jeg troede, jeg var klar til at blive gravid igen osv.
Men når jeg så kigger på vores 8 måneder gamle søn, tænker jeg "Er det for tidligt efter ham?", "Jeg er ikke klar til at give slip på ham, men det skal jeg vel heller ikke?", "Kommer han til at føle sig forsømt?", "Vil jeg komme til at svigte ham?" Osv. osv.
P.t. døjer jeg meget med kvalme og lidt opkast engang imellem, så måske det er derfor jeg har så blandede følelser? Jeg ved det ikke. Jeg får bare så dårlig samvittighed overfor vores dreng.
Men uanset om han bliver storebror når han er 1 år og 3 måneder eller når han er 2 år, så ville jeg vel kunne have de tanker alligevel?
Måske jeg bliver lidt mere glad og "lettet" omkring det hele, når kvalme-tiden er overstået? Det håber jeg. Misforstå mig ikke - jeg er ikke ked af at være gravid, men jeg er heller ikke ligefrem vildt glad.
I morgen er jeg 8 uger henne.
Har du haft lignende bekymringer i starten, selvom du godt var klar over, du var klar til at blive gravid igen, inden du blev det? Jeg føler mig virkelig som en skidt person for tiden.
Det er super godt at høre, at alt er som det skal være hos dig. Det er jo bare vildt skønt.
Kan godt forstå, du ser frem til en ny barsel

P.t. glæder jeg mig lidt til at komme i arbejde igen

Glæder mig til at høre fra dig...
Knus herfra.