af babyskruk » ons, 04. januar 2012 16:24
Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet herinde. Bebsen vokser fint i maven, maven vokser og vi har fået købt en masse tøj til vores bette dreng :) dejligt at få styr på det. Næste projekt er at købe barnevogn når den nye odder kollektion kommer engang i februar. Og så køber vi lige sengen oveni plus nogle af de andre ting der mangler. Nyder at være i god tid og se at nogle af tingene til bettemanden er klar :) Navnet er vi også ret sikker på vi har fundet men holder det hemmeligt til vi er 100 % sikre på vi ikke ændrer mening. MD nærmer sig. Skal til det på fedag i næste uge. Glæder mig til at se bettemanden igen og se at han er sund og rask selv om vi nu har set da jeg alligevel var til kønsscanning og vi ventede på han vendte sig rundt checkede jordmoderen de ting man kigger efter til MD og der var intet at komme efter så er ikke bekymret ang MD. Men glæder mig dog til at få det bekræftet :) Skal til speciallæge samtale her d 23 ang mit stofskifte og ellers går jeg jo fast til blodprøve tagning hver 4 uge af stofskiftet.