BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Et lille pip fra mig :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Et lille pip fra mig :)

Indlægaf babyskruk » ons, 04. januar 2012 16:24

Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet herinde. Bebsen vokser fint i maven, maven vokser og vi har fået købt en masse tøj til vores bette dreng :) dejligt at få styr på det. Næste projekt er at købe barnevogn når den nye odder kollektion kommer engang i februar. Og så køber vi lige sengen oveni plus nogle af de andre ting der mangler. Nyder at være i god tid og se at nogle af tingene til bettemanden er klar :) Navnet er vi også ret sikker på vi har fundet men holder det hemmeligt til vi er 100 % sikre på vi ikke ændrer mening. MD nærmer sig. Skal til det på fedag i næste uge. Glæder mig til at se bettemanden igen og se at han er sund og rask selv om vi nu har set da jeg alligevel var til kønsscanning og vi ventede på han vendte sig rundt checkede jordmoderen de ting man kigger efter til MD og der var intet at komme efter så er ikke bekymret ang MD. Men glæder mig dog til at få det bekræftet :) Skal til speciallæge samtale her d 23 ang mit stofskifte og ellers går jeg jo fast til blodprøve tagning hver 4 uge af stofskiftet.
Billede
babyskruk

Re: Et lille pip fra mig :)

Indlægaf zoo » ons, 04. januar 2012 16:26

Det lyder bare dejligt det hele :-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf trold » ons, 04. januar 2012 21:12

weee får I en lille dreng. Tillykke med det. Dejligt med så meget positivt og er det ikke så skønt at købe ind til baby :)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Indlægaf stinapigen79 » ons, 04. januar 2012 21:17

dejligt at høre det går godt :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » ons, 04. januar 2012 23:32

Tak for de søde ord :) Vi er nu hverken mere eller mindre glade fordi det er en dreng :) intet kan ændre på det er vores ønskebarn uanset om han viste sig at være en pige :) men jo super skønt at købe ting til bebs :)
Billede
babyskruk

Indlægaf pivpiv » tors, 05. januar 2012 11:01

Hvor er det bare dejligt at læse din opdatering :)
Kom endellig flittigt med dem, så vi kan følge den voksende mave og lilledrengen derinde.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf babyskruk » tors, 05. januar 2012 16:05

smider lige et mavebillede når jeg får taget et nyt :) så i kan se hvor meget den er vokset :) og et lille 3D billede af bette drengen samtidig :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet