BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

er man gravid ?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

er man gravid ?

Indlægaf leneosther » ons, 23. februar 2011 10:34

hej ville høre om nogen kan fortælle mig lidt om hvordan og hvornår i opdagede i var gravide ? :lol: jeg synes mine byster e lidt ømme men kun lidt og kun hvis jeg komme til at mase dem mod noget :) hehe! har haft mens smerter den sidste uge og føler mig lidt svimmel indimellem og utilpas, men det er måske bare ønsketænkning......skal først have mens om 8 dage :) håbe at høre fra jer knus ;-)
leneosther

Re: er man gravid ?

Indlægaf Stinna30 » ons, 23. februar 2011 11:01

Jeg testede positiv en fredag (min reelle testdag var om søndagen). Mandagen før den positive test fik jeg ømme bryster (ude i siden), og det havde jeg ikke prøvet før, kun ømme brystvorter i forbindelse med ÆL. Så ømme bryster var det første tegn for mig.

Krydser fingre for at du er gravid :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf leneosther » ons, 23. februar 2011 15:00

Tak for dit svar :) mine er også ømme ude i siderne hvis jeg trykker på dem .... :-) og synes kirtlerne er lidt hævede ;)
leneosther

Indlægaf Mor til Alma » ons, 23. februar 2011 18:35

Hmm, jeg har hverken første gang jeg var gravid eller nu haft ømme bryster - til gengæld har jeg begge gange en uge før jeg testede positiv været halv sløj og snottet - ved ikke om det har haft noget med graviditeten at gøre eller bare har været en tilfældighed.

Og jeg har først testet positiv i henholdsvis uge 6 og 7 - så er bare en af dem der ikke finder ud af det før jeg allerede er lidt henne..
Billede
Mor til Alma

Indlægaf Blomsterpigen » tors, 24. februar 2011 09:26

Jeg testede positiv den dag min mens skulle være kommet.
Jeg havde i over en uge haft MEGET ømme bryster. Men det har jeg også ofte i forbindelse med ægløsning, så jeg så det ikke som et graviditetstegn.
Pludselig fik jeg kvalme på testdagen og det har jeg normalt aldrig. Heldigvis var testen positiv :)
Held og lykke :)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf leneosther » tors, 24. februar 2011 10:37

tusinde tak for jeres svar :) jae sjovt jeg har også influensa symtomer....føler mig svimmel om morgenen og ligesom lidt snottet også er man ikke rigtig alligevel, det er en underlig fornemmelse i kroppen :lol: håber den er der dennegang ;) knuss
leneosther

Indlægaf HeidiBH » lør, 26. februar 2011 18:13

Jeg testede positiv dagen efter forventet mens.. Nøs meget op til og var VILDT træt.. Havde også ømme bander, men de var altid ømme mellem ÆL og mens, så det tog jeg ikke som tegn..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Graviditet