BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Er jeg unormal?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Er jeg unormal?

Indlægaf babyskruk » lør, 01. oktober 2011 16:37

Kom til at tænke på om jeg er unormal for er slet ikke nervøs for at miste. Er fuldkommen rolig omkring min graviditet. Glæder mig så meget over at jeg er gravid og det er så fjernt for mig tanken o
at der kan forekomme at der ikke er hjerteblink til den tidlige scanning. Er fuldkommen overvidst om der kommer den lækreste bebs ud til juni 2012. Synes alle jeg hør om er bekymrede for at det går galt indenfor de første 12 uger mens det slet ikke bekymre mig
Billede
babyskruk

Re: Er jeg unormal?

Indlægaf zoo » lør, 01. oktober 2011 17:55

Du er slet ikke unormal, det er sundt for dig at du har det sådan....bliv ved med det!!!!!! ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Snorre » lør, 01. oktober 2011 18:48

Mange bruger en masse energi på at bekymre sig, det er rigtigt. Men ofte er det jo bekymringer, som bare slider på en, for der er ikke så meget at gøre ved det. Så det er da bare herligt, at du har det, som du har det! :-) Bliv ved med det :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf elefantus » lør, 01. oktober 2011 22:46

Nej da ... Bestemt ikke. Jeg havde det lige sådan. Jeg tænkte aldrig over at miste. Jeg nød min graviditet lige fra jeg stod med testen og blodprøve svaret. Dog synes jeg det hele var så uvirkeligt også selvom jeg så den lille en del gange undervejs i graviditeten. Kunne sagtens se maven også voksede men alligevel var det bare uvirkeligt at jeg skulle være mor efter så lang tid. Nød virkelig at mærke hende inde i mig og se maven hoppe og danse .. puha bliver jo helt Skruk :)

Og svaret skulle bare have været nej :) nyd det
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Er jeg unormal?

Indlægaf Frøken J » søn, 02. oktober 2011 16:13

NEJ det er du slet ikke.. Jeg tænker hellere ikke på at disse ting. Jeg er bare total optimist. Selvfølgelig er alt som det skal være.. :-)

KH Frøken J
Billede

Billede
Frøken J

Geografisk sted: Midt og vestjylland

Indlægaf babyskruk » søn, 02. oktober 2011 19:42

tak for jeres svar :) og jeg nyder helt vildt at være gravid men glæder mig nu til jeg skal til scanning og vi skal se den lilel for f'ørste gang :) det bliver så stort
Billede
babyskruk

Indlægaf ønsker-familie » søn, 02. oktober 2011 20:53

Jeg synes hverken det er unormalt hvis man er bekymret eller u-bekymret :-).

Første gang jeg var gravid med min mand, var jeg også fuldstændig ubekymret. Men mistede desværre da jeg var i 13. uge. Og siden da, vil jeg da indrømme, at jeg har været lidt bekymret i starten af de efterfølgende 3 graviditeter. Og har derfor fået "sikkerheds/trygheds-scanninger" i omkring uge 7 ved de efterfølgende 3.

Anden graviditet resulterede i vores dejlige og vidunderlige søn, som kom til verden i novmeber 2010.

Tredje graviditet mistede jeg da jeg var i 8. uge.

Fjerde graviditet, er den jeg er i nu :-). Og nu er jeg så langt henne, at jeg ikke længere er bekymret. Jeg har da nogle små "ubetydelige" bekymringer. Dog ikke bekymringer, om jeg nu går hen og mister igen.

Så jeg tror det er helt forskelligt om man er bekymret eller ej. Især hvis man før har mistet. Så unormal? Nej det synes jeg ikke du er, bare fordi du ikke er bekymret :-).

Vil lige tilføje at jeg ikke er en af dem som konstant ringede til jordemoderen, lægevagten, min egen læge osv. igennem mine graviditeter. Jeg har kun haft ringet til lægevagten EN gang under hver graviditet, og det var da jeg blødte, som jo viste sig at være spontane aborter. Bortset fra da jeg bløådte med vores søn. De kunne ikke forklare, hvorfor jeg blødte den ene gang. Og ellers har jeg aldrig haft ringet til hverken det ene eller andet sted. Boooortset lige fra om natten da mine veer var blevet kraftige om kom hvert fjerde minut. Der ringede jeg altså lige til fødegangen og sagde, at vi ville komme indenfor 1 times tid ;-)
Ville lige tilføje dette, da jeg ikke vil lyde som en "hysterisk gravid" :-)

Puha det blev et langt indlæg og svar... Trængte nok til at lukke lidt ud...

STORT tillykke med graviditeten :-). Bliver spændende til første scanning hvor I kan se hænder, fødder, arme og ben :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf babyskruk » søn, 02. oktober 2011 23:12

bare rolig ønsker-familie opdatede díg slet ikke som en hysterisk gravid pga dit indlæg heller ikke før du skrev det sidste.

og mange tak for dit svar
Billede
babyskruk

Indlægaf Snebold » man, 03. oktober 2011 12:51

Nej du er ikke unormal, du er hvad der i min verden hedder "naiv-gravid" og heldigvis for det. Sådan burde det være for alle og jeg håber af hele mit hjerte at du kan holde fast i den følelse og at der ikke sker noget der tager det fra dig.
Jeg oplevede det selv i nogle få uger af min 1. graviditet, men jeg kommer desværre aldrig bare i nærheden af den følelse igen, så du må nyde den for alle os der render rundt med en trist historie.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf babyskruk » man, 03. oktober 2011 15:20

Snebold skrev:Nej du er ikke unormal, du er hvad der i min verden hedder "naiv-gravid" og heldigvis for det. Sådan burde det være for alle og jeg håber af hele mit hjerte at du kan holde fast i den følelse og at der ikke sker noget der tager det fra dig.
Jeg oplevede det selv i nogle få uger af min 1. graviditet, men jeg kommer desværre aldrig bare i nærheden af den følelse igen, så du må nyde den for alle os der render rundt med en trist historie.
Kh. Snebold

tak for de søde ord :)

jeg skal med glæde holde fast i følelsen. Det føles også fantastisk at gå inde i min lykkelige graviditetsboble :) og heldigvis falder det mig nemt bare at nyde det :) det hjælper så en del at jeg faktisk føler mig gravid :) har allerede været ude og købe en ammepude, 10 stofbleer og nu idag også en graviditetsbog :) nu skal der dog ikke købes mere før vi skal til scanning. Jeg skal jo også have noget at kunne købe senere hen :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet