Jeg synes hverken det er unormalt hvis man er bekymret eller u-bekymret

.
Første gang jeg var gravid med min mand, var jeg også fuldstændig ubekymret. Men mistede desværre da jeg var i 13. uge. Og siden da, vil jeg da indrømme, at jeg har været lidt bekymret i starten af de efterfølgende 3 graviditeter. Og har derfor fået "sikkerheds/trygheds-scanninger" i omkring uge 7 ved de efterfølgende 3.
Anden graviditet resulterede i vores dejlige og vidunderlige søn, som kom til verden i novmeber 2010.
Tredje graviditet mistede jeg da jeg var i 8. uge.
Fjerde graviditet, er den jeg er i nu

. Og nu er jeg så langt henne, at jeg ikke længere er bekymret. Jeg har da nogle små "ubetydelige" bekymringer. Dog ikke bekymringer, om jeg nu går hen og mister igen.
Så jeg tror det er helt forskelligt om man er bekymret eller ej. Især hvis man før har mistet. Så unormal? Nej det synes jeg ikke du er, bare fordi du ikke er bekymret

.
Vil lige tilføje at jeg ikke er en af dem som konstant ringede til jordemoderen, lægevagten, min egen læge osv. igennem mine graviditeter. Jeg har kun haft ringet til lægevagten EN gang under hver graviditet, og det var da jeg blødte, som jo viste sig at være spontane aborter. Bortset fra da jeg bløådte med vores søn. De kunne ikke forklare, hvorfor jeg blødte den ene gang. Og ellers har jeg aldrig haft ringet til hverken det ene eller andet sted. Boooortset lige fra om natten da mine veer var blevet kraftige om kom hvert fjerde minut. Der ringede jeg altså lige til fødegangen og sagde, at vi ville komme indenfor 1 times tid

Ville lige tilføje dette, da jeg ikke vil lyde som en "hysterisk gravid"

Puha det blev et langt indlæg og svar... Trængte nok til at lukke lidt ud...
STORT tillykke med graviditeten

. Bliver spændende til første scanning hvor I kan se hænder, fødder, arme og ben