Har lige et par "dumme" tanker.
Jeg er 41+2 i dag og selvfølgelig ved at gå ud af mit gode skind!! Jeg synes det er rigtig hårdt nu og min ryg gør efterhånden rigtig ondt, så synes godt der meget snart må ske noget!
Jeg havde jo en SA sidste år i august og havde så menustration 1 gang inden det lykkedes for os at blive gravid igen! I starten fik jeg ofte at vide at min termin var usikker netop fordi jeg kun havde haft den ene menustration. Hvis jeg selv regner terminen ud fra første mens dag i september sidste år, er min termin 24. juni. Men fik jo at vide allerede til første scanning at vide at min termin var 18.juni.
Hvis man så regner tilbage skulle min første mens dag være 11. september- og der havde jeg altså ikke mens.
Så mit spørgsmål er egentlig om nogle af jeg ved hvor præsic scanningen viser det? Jeg har sammenlignet mine papirer fra da jeg ventede vores søn og så nu, og bette fis har været mindre hele vejen end vores søn var! Men tænker bare om det er 100% sikkert med sådan en scanning? Egentlig meget dumt at tænke over det nu, men tankerne flyver rundt når man ikke kan sove om natten!
Har en fornemmelse af at bette fis ikke vil ud af sig selv! Forstår simpelthen ikke at den ikke vil ud! Går og blir meget nervøs for at jeg skal sættes igang.. pyha det har jeg ikke meget lyst til, vil bare så gerne have det overstået nu så vi kan komme på den anden side! Pludselig synes man jo heller ikke den lille bevæger sig helt så meget.. men pladsen er nok også meget trang nu!! Og alle folk har jo en mening om ens mave! "Når du er så stor er det heldigvis ikke et lille barn" Hvortil en anden siger " Det kan du ikke være sikker på, jeg var selv.. bla bla" Eller "Er du ikke større, jeg troede du havde lang tid til termin!" Og sådan fortsætter det bare!!
Det blev et langt indlæg- havde bare så mange tanker jeg gerne ville af med!! Håber snart der sker noget..
Tak fordi du gad læse med
M