BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Endnu et besøg på gyn. afd

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Endnu et besøg på gyn. afd

Indlægaf Vikipigen » lør, 18. juni 2011 12:33

Godt denne uge snart er overstået.... Det har været en meget forvirrende uge med op og nedture. Mandag var jeg på sygehuset og blive scannet og læge kunne ikke se jeg var gravid trods 5 positive test. Så fik jeg taget blodprøver mandag og onsdag som viste at jeg er gravid. Torsdag fik jeg taget positiv test hos lægen og fredag blev jeg så scannet hos min læge igen. Hun kunne ingen fostersæk se og sagde derfor at jeg enten havde en graviditet uden for min livmoder eller også havde jeg aborteret. Jeg blev derefter tudefærdig sendt på sygehuset til endnu en scanning. Lægen på sygehuset scannede mig og sagde at jeg var gravid. Hun kunne tydeligt se en fostersæk. Så nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal tro længere.. :???:
Nu skal ventetiden til på torsdag hvor jeg skal scannes igen bare gå hurtigt..
Vikipigen

Re: Endnu et besøg på gyn. afd

Indlægaf mrsma » lør, 18. juni 2011 15:08

Fy for en rutchetur du har været igennem :???:
Krydser finger for at den sidste scanning er rigtig og alt er godt ;-)
mrsma

Indlægaf Vikipigen » lør, 18. juni 2011 18:10

Håber jeg virkelig også. Har bare en dårlig fornemmelse, men er nødt til at være positiv indtil torsdag :-)
Vikipigen

Indlægaf Snorre » lør, 18. juni 2011 22:10

Det er da en følelsesmæssig hård omgang! Meget mærkeligt at din læge intet kan se, men sygehuset kan - måske de har bedre udstyr? Lad os håbe det er tilfældet :-) - og at du får en god besked på torsdag! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Vikipigen » søn, 19. juni 2011 12:00

Ja det er meget mærkeligt, men lægen på hospitalet sagde at hun ser dette hver dag, så hun ved hvad hun snakker om. Hun mener bare at jeg ikke er så langt henne. Vi krydser fingre for at hun har ret:-)
Vikipigen

Tilbage til Graviditet