BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

DÃ¥rlig samvittighed

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

DÃ¥rlig samvittighed

Indlægaf Nynne10 » tors, 21. oktober 2010 09:53

Hej piger.

Jeg har så dårlig samvittighed overfor jer ... Jeg lover at der kommer en fb ... overskuddet har bare ikke været der endnu. Har døjet længe med smerter i mit ar hvor kejsersnittet blev lavet, så hver gang Emil sover så har jeg enten ryddet op eller selv taget en lur.
Skal nok snart tage mig sammen og skrive en fb... og kort bliver den ikke - det var jo et langt forløb min fødsel ;-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: DÃ¥rlig samvittighed

Indlægaf Annette1975 » tors, 21. oktober 2010 10:22

Du skal absolut ikke have dårlig samvittighed. Du skal tænke dig selv og sørge for at du har det godt. Selvfølgelig glæder vi os til at høre om din fødsel, men vi kan altså sagens vente så du kan få hvilet og plejet dig selv :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf HeidiBH » tors, 21. oktober 2010 11:14

Søde Nynne.. Det må du ikke have.. Slet ikke.. Der er jo nok at de til med sådan en lille str og når så kroppen heller ikke lige er i topform så tager alt sin tid.. Nyd du de timer du har med lille Emil og sørg for at passe på dig selv og få slappet af når han sover.. Ser frem til at læse din fb, men er jo vigtigere du har overskud til den lille charmetrold..

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » tors, 21. oktober 2010 20:17

Nej det skal du bestemt ikke have dårlig samvittighed over :-) Nyd det alt det, du kan! Vi løber ingen steder, så tag dig tid :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Graviditet