BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

ChristinaJulie så har I termin i morgen :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

ChristinaJulie så har I termin i morgen :)

Indlægaf Drine » ons, 30. januar 2008 23:06

Er der sket noget i nu ??? :D

Knus Sandra
31+1
Billede
Brugeravatar
Drine

Hun vil ikke ud

Indlægaf ChristinaJulie » tors, 31. januar 2008 12:47

Hej Sandra
Nej jeg er her skam stadig.. Øv bøv... Har den sidste uges tid haft rigtig mange plukveer, men det bliver aldrig til mere :cry:

Så vi går bare spændt og venter.. Kan slet ikke vente mere nu :D Vi er SÅ KLAR... Jeg analysere min krop konstant og tror at nu må der da være ved at ske noget, hehe... men nej...

Det er helt underligt at have termin idag.. Hold da op hvor er tiden gået stærkt..

Tak for tanken :D
Knus Christina
Billede
ChristinaJulie

Geografisk sted: Jylland

Re: Hun vil ikke ud

Indlægaf Drine » tors, 31. januar 2008 17:48

ChristinaJulie skrev:Hej Sandra
Nej jeg er her skam stadig.. Øv bøv... Har den sidste uges tid haft rigtig mange plukveer, men det bliver aldrig til mere :cry:

Så vi går bare spændt og venter.. Kan slet ikke vente mere nu :D Vi er SÅ KLAR... Jeg analysere min krop konstant og tror at nu må der da være ved at ske noget, hehe... men nej...

Det er helt underligt at have termin idag.. Hold da op hvor er tiden gået stærkt..

Knus Christina

Hvor kan jeg godt forstå at I glæder jer helt vildt , kan selv ikke vente til at det bliver min tur :D syntes også at tiden er gået stærkt, har fuldt dine mave billeder ;-) og syntes ikke at det er særlig lang tid siden at du var i uge 20.. tiden går bare så stærkt... og på den anden side hvor er det bare ikke fair, nu når I har gået i 9 hele måneder at I så skal vente lidt endnu... ;-)

Glæder mig til at hører om hvornår prinsessen har meldt sin ankomst :D

Knus...
Billede
Brugeravatar
Drine

Re: Hun vil ikke ud

Indlægaf Drine » tors, 31. januar 2008 17:49

ChristinaJulie skrev:Hej Sandra

Knus Christina

Hvor kan jeg godt forstå at I glæder jer helt vildt , kan selv ikke vente til at det bliver min tur :D syntes også at tiden er gået stærkt, har fuldt dine mave billeder ;-) og syntes ikke at det er særlig lang tid siden at du var i uge 20.. tiden går bare så stærkt... og på den anden side hvor er det bare ikke fair, nu når I har gået i 9 hele måneder at I så skal vente lidt endnu... ;-)

Glæder mig til at hører om hvornår prinsessen har meldt sin ankomst :D

Knus...
Billede
Brugeravatar
Drine

..

Indlægaf ChristinaJulie » tors, 31. januar 2008 19:56

Har du fulgt mine billeder herinde? eller på min-mave.dk? eller på min hjemmeside? jeg har nemlig ikke særlig mange herinde :D

Bare vent - lige pludselig er det din tur..

Jeg kan forresten opdatere med at jeg har haft lette mens smerter hele dagen.. HÃ¥ber at det er et tegn

Knus
Billede
ChristinaJulie

Indlægaf Drine » tors, 31. januar 2008 22:27

ja jeg har fulgt dine billeder her inde, vi 2 er vist de eneste som har lagt billeder ind af mavsen ;-)

Du må da lige sende linket til din hjemmeside ;)

Glæder mig også helt vildt til at det bliver min tur, men har 9 uger igen, hvis jeg alså ikke går over :razz:

Ej.. det bliver bare så spændenet, håber at det er tegn på at der snart kommer gang i veerne, er du nervøs for fødslen ? og hvad er dine tanker omkring fødslen hvis jeg alså må spørge...? :roll:

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

...

Indlægaf ChristinaJulie » fre, 01. februar 2008 03:09

Ja så sidder jeg her og kl. er 02.00 og jeg kan slet ikke sove.. Det trækker mere og mere om i lænden og jeg har let kvalme.. Har også sindsygt mange plukveer så mon ikke der er ved at ske lidt nu??!! :hello1:

Øv hvor ville det være ærgeligt hvis det gik i sig selv igen... Så kryds fingre, hehe...

Jeg har slet ikke lyst til at lægge mig ned da det der er mest ubehageligt...

Min hjemmeside hedder www.123hjemmeside.dk/junker-nielsen

Nårh ja det er da dig der også har billeder herinde.. Det er en rigtig fin mave du har.. Må hellere lige gå ind og kigge dem igen da det er længe siden jeg har set dem og det kan jo være du har fået lagt nogle nye ind..

Ja hva tænker jeg om fødslen.. ??! Jeg har været helt vildt klar længe, men må nok indrømme, at nu hvor jeg sidder her og det måske er lige rundt om hjørnet bliver jeg fyldt op med spg. Kan jeg overhovedet finde ud af at være mor? osv.. Det er lidt skræmmende.. Ved ikke helt om jeg er nervøs for selve fødslen, håber bare ikke at det tager for lang tid. Og det ville være rigtig øv hvis den her kvalme skal følge mig gennen fødslen..

Hvad med dig?

Knus
Billede
ChristinaJulie

..

Indlægaf ChristinaJulie » fre, 01. februar 2008 10:54

Opdatering:
Omkring kl. 04.00 aftog mens smerterne og jeg faldt i søvn.. Er i dag vågnet op til en øm lænd men slet ikke som igår. Det er sku gået i stå..

MEGA ØV :-(

Knus
Billede
ChristinaJulie

Indlægaf Naddi » fre, 01. februar 2008 10:58

Årh, det er trist - Det er så træls at vente på at det gå i gang..

Når man har nået termin, mener man jo at man har gjort sin pligt, så kunne det da godt bare komme i gang!!

Held og lykke :D
Nadja - Mor til Sebastian fra juli 2002 og Englen Elias fra oktober 2007.
Naddi

Geografisk sted: Bønnerup Str. - V. Grenå

Indlægaf Drine » man, 04. februar 2008 11:43

Er der ved at ske noget endnu ;-) ?

Jeg er bare så spændt på dine vegne :D

Knus
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf brud2008 » man, 04. februar 2008 16:38

hejsa hun har da ikke skrevet et par dage så mon ikke hun lægger på sygehuet med det længe ventede ønskebarn :D Glæder os til at høre nyt
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Drine » man, 04. februar 2008 16:50

Det håber vi...
nu har hun også gået et stykke tid over, så er det da på tide at hendes prinsesse kommer ud og hilser på :love5:
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Drine » ons, 13. februar 2008 11:41

Tillykke med lille Thea :cheers: hvor er hun smuk :D
Tog lige et smug kig på jeres hjemmeside ;-)
Hvordan gik fødslen ?

Knus Sandra
33+1
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » ons, 13. februar 2008 13:04

Uhhh kan se vi skal råbe TILLYKKE!!!!!!

Kom endelig snart ind og fortæl en masse.
tillykke tillykke tillykke :)

Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Ingelise » ons, 13. februar 2008 18:17

Hej christina tillykke med din datter :lol:
Alfred født d. 21. Januar

Billede
Ingelise

Geografisk sted: Næstved, Mogenstrup

Næste

Tilbage til Graviditet