Hejsa
Ja, så er jeg endelig "rykket op i rækkerne" og skriver nu for første gang under Graviditet, i stedet for vil-gerne-være-gravid-siden. Desværre er jeg helt ude af den fordi jeg i onsdags fik lidt brunligt udflåd. Det havde jeg også sidst jeg var gravid, der var der dog mere, men det endte med at fosteret gik til grunde og jeg er hunderæd for at det er det samme der er ved at ske.
Kom til Rigets akutte gynækologiske afdeling (det var egentlig ikke en reel akut situation, men vagtlægen var så sød og kunne høre at jeg var helt fra den, så han ringede til Riget og spurgte om jeg ikke måtte komme allerede dagen efter - altså i torsdags). Blev dermed scannet torsdag og så et lillebitte blink, og det var naturligvis en lettelse. Var SÅ ræd for at der ligesom sidst kun var en moderkage.
Udflådet stoppede også i løbet af torsdagen, men i (søndag) har jeg en lille smule igen. Og jeg mener virkelig en lille smule, og ville sikkert ikke have opdaget det, hvis det ikke var fordi jeg er så manisk trussetjekkende...
Er der ikke nogen herinde der kan dele deres erfaringer med brunt udflåd? Gik det godt, gik det skidt, hvornår var det, hvor lang tid varede det, var det meget eller lidt?
rikkepigen 7 +4