BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Bevægelse om natten.

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Bevægelse om natten.

Indlægaf Nynne10 » søn, 29. august 2010 17:39

Hej alle.

Ja nu må man jo efterhånden ha vænnet sig til at graviditet nærmest er én stor bekymring, som nok fortsætter efter bebs er kommet til verden.
Jeg er idag i 36.uge og jeg er begyndt at tænke meget over nætterne. Jeg sover elendigt fordi jeg har ondt i ryggen pga. den store mavse, men det er der jo ikke noget mystisk i når man er ved at være tæt på ;-) Men jeg er begyndt at tænke på om det er mystisk at jeg ikke bliver vækket af bebs om natten ? Jeg ved ikke om I andre bliver vækket af spark og rumlen rundt fra bebs om natten ??? Tror I at jeg har grund til at være bekymret for noget ? Han rumler fint rundt i dag og aftentimerne. Det er ikke så meget spark mere men som beskrevet mere sådan rumlen rundt, fordi der ikke er så meget plads. Men vil lige høre om I andre bliver vækket on natten af bebs pga. bevægelser fra den ?
HÃ¥ber ikke jeg har grund til bekymring.

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Bevægelse om natten.

Indlægaf HeidiBH » søn, 29. august 2010 17:55

Hejsa...

Lige når jeg tænker i er det så vågner jeg heller ikke om natten på grund af spark eller noget.. Prinsessen er vældig skriv lige inden sengetid.. Men når jeg falder i søvn tænker jeg hun også sover..

SÃ¥ tror ikke der er grund til bekymring..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Bevægelse om natten.

Indlægaf Mette26 » man, 30. august 2010 10:20

Her tumler lillemanden også mest om dagen (til gengæld HELE dagen).
Når jeg vågner om natten, er det fordi jeg trænger til at vende mig, gå på toilet eller sådan noget. Ikke fordi jeg bliver sparket.
MEtte
Forsøgt siden august ´09
Positiv test 11.01.10

Billede
Mette26

Tilbage til Graviditet