BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Bækkenløsning ??? Hjælp...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Bækkenløsning ??? Hjælp...

Indlægaf ønsker-familie » tirs, 15. juni 2010 15:28

Hejsa...

Er der nogen af jer, som har haft eller har beækkenløsning? Hvis ja - hvordan føles/føltes det så for jer hver især?

Jeg er begyndt at få ondt helt langt nede i lænden næsten helt nede ved ballerne både i højre og venstre side. Og nogle gange føles det som om, at knoglerne "knækker" der hvor jeg har ondt... Så nogle gange halter jeg... Og når jeg får de der "knæk", kommer der automatisk "lyde" ud af min mund, da det gør ondt...
Jeg aner ikke, om dette evt. kan være bækkenløsning. Jeg forestiller mig mere at man har ondt i hofterne, når man har bækkenløsning. Eller er jeg helt galt på den der?
Og er det ikke også alt for tidligt, til at kunne være bækkenløsning, når jeg kun er 20 uger henne på lørdag?

Jeg har hele tiden sagt, at jeg IKKE bliver en af dem med bækkenløsning. Jeg ved godt, at det kan man jo ikke selv bestemme. Men jeg har bare været sikker på, at det ikke vil ske for mig. Og nu gruer jeg lidt for det...

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at arbejde. Vil helst gerne arbejde næsten indtil vandet går, da jeg vil blive skør af ikke at kunne lave noget, og jeg er virkelig utrolig glad for at være på min arbejdsplads. Jeg havde rengøringsjob indtil for nylig, men stoppede, da jeg kunne mærke, det var for hårdt. Så jeg blev genansat på min gamle arbejdsplads, hvor jobbet ikke er så belastende. Der bestemmer jeg selv, om jeg sidder ned eller står op ved maskinen. Og der er ingen tunge løft. Igen - jeg aner ikke hvordan bækkenløsning føles. Om man kan fortsætte med sit arbejde, når man har det. Vil blive ked af, at skulle gå sygemeldt :-(...
Postitiv test 12/02-2009
SA i 13. uge i april 2009
-
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
-
Positiv test 08/02-2011
SA i 8. uge i februar 2011
-
Positiv test 21/06-2011

Billede
ønsker-familie