BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Av

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Av

Indlægaf Chris » tors, 28. oktober 2010 11:43

Har lige været til 25. ugers us v lægen, og også ehr var alt som det skulle være. Næsten vil det sige.... Har i de sidste par uger haft ondt i den miderste del af kroppen, og han trykkede så på mig på bagpå, foran og sidevers og fik så dommen på bækkenløsning :-( Så barslen er nu begyndt for mit vedkommende, en del før tid må man sige. Men kan slet ikke være nogle steder ret længe af gangen, så er jo nu nok meget godt. Underligt ikke at skulle arb igen før først i 2012 - der er sku længe til.
Skal til personalemøde på job i aften og er lidt spændte på hvordan de "kære" chefer tager den besked :cool:
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: Av

Indlægaf HeidiBH » tors, 28. oktober 2010 13:43

Uf.. Det var ikke en sjov dom at få :-(

Fik selv bækkenløsning de sidste 3 uger af min graviditet og nøj de 3 uger var lange, for nej man kan ikke rigtig lave noget, og for mit vedkommende havde jeg det bedst når jeg lå ned på siden..

Håber ikke dit bliver alt for belastende for dig.. Og håber cheferne tager det pænt..

kram
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Av

Indlægaf TVS » tors, 28. oktober 2010 18:32

nej, hvor synd med bækkenløsning - det er ikke sjovt! Havde det i min første graviditet og var også sygemeldt pga. af det. Sørg for at få en henvisning til en fysioterapeut, så du kan få nogle øvelser til at styrke musklerne omkring bækkenet - det gjorde jeg, og det var helt vildt godt at få trænet dem op. Det hjalp i al fald - og denne graviditet har jeg trænet rigtig meget siden jeg vidste jeg var gravid og har slet ikke haft så stærke smerter som sidst. Så træning kan klart anbefales herfra - det er ihvertfald værd at prøve, for det er ikke sjovt at gå så længe og bare have ondt ved hver en lille bevægelse. Jeg kan også anbefale at lægge is på (ca. 20 min. ad gangen), det tager nogle af smerterne - og som min fysioterapeut sagde, så kan det være at der er noget væskeansamling i leddene, og det hjælper at nedkøle området når det er hævet - og skade kan det heller ikke.
Held og lykke med det, og rigtig god bedring ;-)
tvs
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Tilbage til Graviditet