Man vil jo gerne give sit barn det bedste af det bedste ik
Katy skrev:Hej MK
Jeg synes også, at det er rigtig svært at finde på noget. Mange gange er det hurtigste og nemmeste jo ikke lige det sundeste, så det kræver også den del planlægning at spise sundt. Jeg vil da også meget gerne høre, hvis der er nogle, der har nogen rigtig gode opskrifter
salem skrev:nej jeg spiser bestemt ikke efter bogen. jeg elsker burger, pizza osv. og jeg arbjeder tilfældigvis et sted hvor jeg er pizza bager samt jeg os står i burger baren så det smækket lige op i hovedet på mig hver dag og jeg kan ikke lade være med at spise af det hele. og slik chips og kage mmmh lige ned i maven.
men men når jeg er gravid klemmer jeg alt det frugt ned jeg kan batre få at ha det lidt godt med samvittigheden
MK skrev:Hej Drine
Du har sørme ikke meget at tabe igen efter fødslenGår det godt med dig nu, læste at du var blevet indlagt på sygehuset?
![]()
Så kan jeg endelig se, at vægten begynder at kravle i den rigtige retning. Jeg spiser ikke så meget, og har aldrig gjort det, men som jordemoderen sagde, er det kvaliteten og ikke kvantiteten det kommer an på. Så er det første gang i mit liv, at jeg kommer over 50 kg
MK skrev:Ja, du må altså lige krydse benene i de sidste ugerDet var godt, at der ikke skete mere, man bliver meget hurtigt nervøs og bange, når det har noget med den lille at gøre.
Jeg har haft det rigtig godt indtil videre, ikke ret meget kvalme og sådan, selvfølgelig er man mere træt end ellers, men det kan man da i det mindste sove sig fra. Undersøgelserne er også gået rigtig godt, hver gang vi sidder i venteværelset, begynder mit hjerte at hamre derudaf. Jeg kan næsten ikke trække vejret indtil lægen eller jordemoderen har fundet babyen, og jeg kan se eller høre dens lille hjerte slå. Det næste vi skal er misdannelsesscanning den 27. marts. Den skal jeg nok blive rigtig nervøs for, når det kommer tættere på
vil du vide hvad det bliver ?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster