Ja jeg håber virkelig ikke at det vare længe
Jeg skal til jordmoder i morgen kl 10 så er jer lidt spændt på om hun har tænk sig at undersøge mig om jeg har åbnet mig, tror det næsten for jeg har virkelig kunne mærke gang på gang at der skete noget, men detsvære er det jo også stoppet igen

men det kan jo også godt være at det bare er normal rutine når de har rykket terminen og hun derfor vil vente med at undersøge mig.. hvem ved, men det finder jeg ud af i morgen
Jeg syntes at det har været rigtigt svært at pakke tasken til sygehuset

den har været pakket ud og pakket igen et par gange.
Jeg håber jo at vi får en godt start så vi hurtigt kan komme hjem igen og derfor ikke behøver at tilbringe flere dage der.
Jeg spurgte min jordmoder sidste gang hvad man skulle pakke til babyen, og der sage hun bare et sæt tøj han skal hjem i, men men... jeg har alså pakket lidt forskelligt, som boddyer og små bløde sæt som han kan få på når han er blevet født, jeg har en ide om at selvfølgelig skal han have sig eget tøj på

og jeg har også pakket det dejligste tæppe som jeg kan pakke ham ind i

det er godt nok lyserødt

he he.. købte det jo da vi troede at det ville blive en pige og det er bare så lækkert at jeg nægter at bytte det

og hvis noget kommenterer at det er en dejlig pige vi har fået, ja så nikker jeg bare pænt
Jeg glæder mig til at hører hvordan din scanning er gået, og vent du bare og se, din lille bebs har det fantastisk inde i dens mors mave
Men det er en fantastisk oplevelse der venter dig, og man ville bare ønske at man kunne sætte tiden i stå, for det er bare så fantastisk at se sit lille barn
Ha ha.. jeg kommer i tanke om noget sjovt... jeg kan tydeligt huske da jeg sad i venterummet til nakkefold og gennemscanningen og kiggede på de store maver og glæde mig bare til at det blev mig

for jeg følte mig lidt underlig over at man inted kunne se på min mave, og hvis jeg havde haft muligheden tror jeg at jeg havde skrevet 20+0 i panden på mig selv
Jeg skulle så til en kontrol scanning efter jeg havde været indlagt, og jeg må indrømme at jeg bitterligt glæde mig, ikke så meget til selve scanningen for jeg var jo næsten lige blevet scannet et par uger for inden, men jeg glæde mig til at sidde i vente værelset og strutte

for der var jeg jo i uge 34

men men... man skulle tro det var løgn

der sad nok 6 andre og de var ALLE større ind mig

ja jeg ville gætte på at de gik gravide lige så langtid som en elefant, med de maver de bar rundt på he he en lille sjov historie her fra..
Pas nu på dig selv når i flytter, og så håber jeg at du tager nogle billeder og ligger her ind, så vi kan se hvor flot det er blevet
Knus og kram
Sandra