BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

At mærke liv

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

At mærke liv

Indlægaf Katten » lør, 04. februar 2012 17:05

Jeg er officielt 18+6 i dag (efter egen mening 19+6, men skidt være med det) og har nu kunnet mærke liv i en uges tid :D Det er intet mindre end fantastisk, virkelig en dejlig fornemmelse at kunne mærke at vores lille guldklump rumstere rundt derinde :love4: Det er ikke det store endnu, men kun lejlighedsvise spark/bobler rundt omkring i maven, tror måske jeg har kunnet mærke noget allerede da jeg var 17+ 4-5 stykker, men den sidste uge har jeg slet ikke været i tvivl, hvor er det bare dejligt og virkeligt lige pludselig :D Om halvanden uge skal vi til næste scanning og glæder mig helt vildt til igen at kunne se vores lille vidunder :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: At mærke liv

Indlægaf babyskruk » lør, 04. februar 2012 17:28

hvor dejligt at du mærker bebsen :) Jeg var selv først sikker på det var ham jeg mærkede 19+4 men efter at have mærket det kunne jeg så genkende at samme følelse havde jeg haft de sidste 2 ugers tid før. Så det må også være engang omkring 17+ jeg mærkede ham første gang men ikke var sikker på det var liv jeg mærkede selv om det var små puf.

dejligt du snart skal til scanning igen :) vi skal selv snart se den bette igen da vi skal til scanning her på mandag :) glæder mig så meget til at se ham igen selv om det er lidt under 1 md siden vi sidst så ham
Senest rettet af babyskruk tirs, 07. februar 2012 00:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
babyskruk

Indlægaf Babyhope » søn, 05. februar 2012 15:57

Åh ja det er det mest fantastiske, når man kan mærke dem! :love4: Jeg kunne også mærke min første omkring 17 uge. Jeg glæder mig til, at jeg også kan mærke denne bebs...
Håber det bliver en god scanning! Jeg skal først igen i marts, så jeg må væbne mig med tålmodighed, selv om det af og til er svært ;-)
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf Katten » man, 06. februar 2012 11:54

Det er virkelig helt fantastisk, sådan en sjov fornemmelse at der lige kommer et lille puf ind imellem :D
Jeg synes godt nok også der er langt mellem de to scanninger man kan komme til, men nu er vi da heldigvis snart igennem ;-) Har foreslået kæresten ekstra scanninger i 3D, men det er han ikke interesseret i, han er godt tilfreds med de to almindelige scanninger, så kommer nok til at blive meget utålmodig frem til termin når vi ser bebsen for første gang ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Graviditet