BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Amalie skal være storesøster til en lillesøster :-)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Amalie skal være storesøster til en lillesøster :-)

Indlægaf Annette1975 » tors, 10. marts 2011 16:17

Hvor er det bare skønt og fantastisk. Vi havde bare den helt perfekte MD og hjertescanning. Alt var som det skulle være og babypigen var utrolig samarbejdsvillig inde i maven.

Jeg fik bekræftet at jeg har en høj foranliggende moderkage og det er derfor jeg endnu ikke har mærket nogle puf, men at det gerne skal komme indenfor to uger og ih hvor jeg glæder mig. Det er underligt at tænke på at der ligger en 330 gram baby inde i maven som man ikke kan mærke. Men sådan var det også med Amalie.

Jeg fik også målt min livmoderhals pga jeg tidligere har fået en kegleoperation og den var fin lang, faktisk meget lang taget i betragtning af at jeg har fået fjernet noget af den, 4 cm og helt lukket.

Men nu er jeg bare super glad og super lettet. Hvor er det bare skønt at vide, at jeg har en livlig baby inde i maven der bare er perfekt fysisk og størrelsesmæssigt.

Bagefter kørte vi i babysam og købte en vugge på tilbud, den til Amalie var nemlig en vi havde lånt. Bagefter fik vi en omgang frokost og nu ligger vi på hver vores sofa og flader ud.

Nu skal jeg bare lige have manden helt overbevist om at lillesøster skal hedde Laura. Han kan slet ikke tage stilling til det lige nu, det hele skal lige bundfælde sig.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Amalie skal være storesøster til en lillesøster :-)

Indlægaf MÃ¥neMarie » tors, 10. marts 2011 17:31

STORT TILLYKKE med den vellykkede scanning.. det er bare den fedeste følelse at få den vel-overstået! Hvor fint med en lillesøster til Amalie.. de får jo bare så meget glæde af hinanden de to pus! :D
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Stinna30 » tors, 10. marts 2011 20:46

Tillykke med lillesøster - synes ellers, det lignede meget en dreng på NF-billedet :lol:
Godt, at alt så fint ud - og held og lykke med at overtale manden ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf elefantus » fre, 11. marts 2011 13:27

Tillykke med den kommende lillesøster ;-) hvor er det bare dejligt at alt ser fint ud til MD.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf pivpiv » fre, 11. marts 2011 13:48

Hvor dejligt, stort tillykke :)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snorre » fre, 11. marts 2011 14:51

Herligt med en veloverstået MD! :-) Og hvor hyggeligt med en lille pige mere ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf nanna444 » fre, 11. marts 2011 14:55

Ihhhhh tillykke tillykke!! :lol: Saa dejligt med endnu en lille pige. Men uha hvor kan man lige forestille sig de to toeser rotte sig sammen mod mor og far naar de bliver teenagere :lol: Hvor maa det vaere skoent at have to piger saa taet paa hinanden. Og dejligt at alt gik saa godt til MD scanning - altid betryggende :lol:
nanna444

Indlægaf Pille » lør, 12. marts 2011 22:59

Stort tillykke med lillesøster - synes bestemt at Laura er et kært navn! Det må du lige få overtalt manden om at vælge ;-)

Stort kram,
Pille - der er ved at være en lille smule skruk allerede :shock: Meeeen, vi venter altså lige lidt endnu.. Har hørt det der "sovning" er godt, det kunne jeg godt tænke mig at prøve inden nr. 2 kommer på tale, haha..
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf Annette1975 » søn, 13. marts 2011 13:29

Tak skal i have alle sammen :-)

Navne diskuteres stadig på aller højeste niveau herhjemme. Manden vil ikke lægge sig fast på Laura, så nu bliver alle mulige navne diskuteret. Det vil sige jeg har to favoritter: Laura og Freja og alle andre navne kan jeg ikke lide ;-) men mon ikke vi når til enig hed på et tidspunkt :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf kathe » man, 14. marts 2011 00:07

tillykke med lille pigen :D :D
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Tilbage til Graviditet