Hvor er det bare skønt og fantastisk. Vi havde bare den helt perfekte MD og hjertescanning. Alt var som det skulle være og babypigen var utrolig samarbejdsvillig inde i maven.
Jeg fik bekræftet at jeg har en høj foranliggende moderkage og det er derfor jeg endnu ikke har mærket nogle puf, men at det gerne skal komme indenfor to uger og ih hvor jeg glæder mig. Det er underligt at tænke på at der ligger en 330 gram baby inde i maven som man ikke kan mærke. Men sådan var det også med Amalie.
Jeg fik også målt min livmoderhals pga jeg tidligere har fået en kegleoperation og den var fin lang, faktisk meget lang taget i betragtning af at jeg har fået fjernet noget af den, 4 cm og helt lukket.
Men nu er jeg bare super glad og super lettet. Hvor er det bare skønt at vide, at jeg har en livlig baby inde i maven der bare er perfekt fysisk og størrelsesmæssigt.
Bagefter kørte vi i babysam og købte en vugge på tilbud, den til Amalie var nemlig en vi havde lånt. Bagefter fik vi en omgang frokost og nu ligger vi på hver vores sofa og flader ud.
Nu skal jeg bare lige have manden helt overbevist om at lillesøster skal hedde Laura. Han kan slet ikke tage stilling til det lige nu, det hele skal lige bundfælde sig.