Jamen efter en rigtig hård start til graviditeten med tabet af det ene barn og mega kvalme og konstant opkast kan jeg endelig nu sige at jeg har det godt

. Jeg er i min 18 uge og kan faktisk sige at kvalmen er næsten forsvundet nu,,endelig. Har også haft tid til at komme os over tabet af det ene barn og glæder os virkelig til d. 21 feb. Jeg begyndte fuldtid på arbejde igen efter 2 mdr sygemelding og det er bare sååååå rart at komme afsted igen. Overlevede også lige en stor fyringsrunde,,,pyha,,,,vi er nemlig 2 i min afd som er gravide så vi var rimelige bekymret. Når det er sådan en stor omgang kan de nemlig vælge ALLE,,også gravide og dem på barsel..men vi slap med skrækken. Jeg mærkede liv for ca 3 uger siden og mærker nu barnet jævnlig. Har været til jordmoder 1 gang og har fået lavet nakkefoldsscanning som også var okay. Min datter på 3 spørger tit hvorfor barnet ikke snart kommer ud og leger med hende

hun siger at hun også selv har et barn inde i maven nu ,,,lol. Jeg tror på vi får en lille Stella men Harry venter stadigvæk på en lille Jason

. Knus til jer alle og håber bare så meget at i snart får lov at opleve en dejlig graviditet som migselv. Jeg ved sgu godt hvordan det er at gå at vente. Men jeg krydser fingre for jer alle

,,,god weekend. Knus fra Xenias Mor