BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Alt går bare såååå godt

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Alt går bare såååå godt

Indlægaf Xenias mor » fre, 16. september 2011 08:47

Jamen efter en rigtig hård start til graviditeten med tabet af det ene barn og mega kvalme og konstant opkast kan jeg endelig nu sige at jeg har det godt :-). Jeg er i min 18 uge og kan faktisk sige at kvalmen er næsten forsvundet nu,,endelig. Har også haft tid til at komme os over tabet af det ene barn og glæder os virkelig til d. 21 feb. Jeg begyndte fuldtid på arbejde igen efter 2 mdr sygemelding og det er bare sååååå rart at komme afsted igen. Overlevede også lige en stor fyringsrunde,,,pyha,,,,vi er nemlig 2 i min afd som er gravide så vi var rimelige bekymret. Når det er sådan en stor omgang kan de nemlig vælge ALLE,,også gravide og dem på barsel..men vi slap med skrækken. Jeg mærkede liv for ca 3 uger siden og mærker nu barnet jævnlig. Har været til jordmoder 1 gang og har fået lavet nakkefoldsscanning som også var okay. Min datter på 3 spørger tit hvorfor barnet ikke snart kommer ud og leger med hende :-) hun siger at hun også selv har et barn inde i maven nu ,,,lol. Jeg tror på vi får en lille Stella men Harry venter stadigvæk på en lille Jason :-). Knus til jer alle og håber bare så meget at i snart får lov at opleve en dejlig graviditet som migselv. Jeg ved sgu godt hvordan det er at gå at vente. Men jeg krydser fingre for jer alle :-),,,god weekend. Knus fra Xenias Mor
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Alt går bare såååå godt

Indlægaf stinapigen79 » fre, 16. september 2011 11:33

dejligt med en godt indlæg fra dig, dejligt du er sluppet af med kvalmen og dejligt at du allerede er begtndt at mærke liv :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Xenias mor » lør, 17. september 2011 21:49

Tak Stinapigen :-) og ja det er dejligt at det endelig går godt og man kan begynde og nyde det :-)
Xenias mor

Indlægaf zoo » søn, 18. september 2011 10:14

Hvor er det bare rart at høre alt går som det skal nu. NYYYYYYD det. Knus
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Xenias mor » søn, 18. september 2011 12:45

Tak skal du have zoo og ja det er nemlig rigtig,,,jeg nyder det også bare nu. Det er bare så vildt at det endelig lykkes,,,kan godt mindes alle de gange det ikke lykkes og alle de tårer som er grædt. Virker som en drøm at vi endelig er nået hertil. Jeg tror på at alt nok skal gå vel nu. Jeg håber bare at det snart må lykkes for alle jer andre piger herinde da jeg godt ved hvor hårdt det er at skulle undvære :-(,,,,,held og lykke til jer alle og mange knus og tak til i som har bakket mig op :-) når man var nede.
Xenias mor

Tilbage til Graviditet