BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Alle de bekymringer

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Alle de bekymringer

Indlægaf Lilien » man, 04. oktober 2010 15:13

Det er underligt som man går, og venter i 1½ år på at se de to streger på en test, og når man så endelig får dem så vælter der bekymringer ind over en..... Det gør der i hvertfald hos mig....

Jeg går med så mange tanker i øjeblikket frem til den første scanning i næste uge, som virker år væk.
Jeg blev jo gravid ved første IUI forsøg, og det var næsten for godt til at være sandt :) Min mand er rigtig lykkelig, og det er jeg selvfølgelig også, jeg er bare så bange for at komme til en scanning i næste uge uden at kunne se hjertet slå....

Nu har jeg jo været herinde på dette skønne forum i ret lang tid, og har hørt så mange sørgelige historier med aborter, og fostre der ikke har været levedygtige ved scanningerne, så jeg bliver helt nervøs og tænker en masse tanker omkring "hvorfor det så skulle være det hos mig".
Ved godt det er uretfærdigt, at tænke sådan.....

Jeg har det egentligt meget godt :0) Er stadig ret træt, og har stadig en masse murren i underlivet hver dag... mest om aftenen. Så jeg er ikke i tvivl om, at der sker et eller andet. Jeg håber bare, at det er bevis på at "den" har det godt!

Det var bare lige lidt tanker som jeg lige skulle af med.

//Kram
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Alle de bekymringer

Indlægaf ane-pigen » man, 04. oktober 2010 18:23

Puha hvor jeg forstår din bekymring...mistede selv sidste år og er nu gravid igen. Men man kan desværre bare hverken gøre fra eller til og selvom man blir skannet nu så går der ikke mange dage før man bekymre sig igen. Tror måske også det er noget der hører med til at være gravid. Men husk på at det ikke er alle der kan se hjerteblink så tidligt, nogle kan først i uge 8. Jeg går selv og leger med tanken om at blive skannet før uge tolv...men på den anden side tror jeg stadig jeg vil bekymre mig...såå skal/skal ikke :)
knus
knus ane
-----------
MA den 5 maj 09 uge 10+5
juli 09....endnu en graviditet der ik blev til noget....
håber på tredje gang er lykkens gang.....Og det var det så ikke :o(((
Positiv test - sidste mens den 21 august.
ane-pigen

Geografisk sted: Grenå

Indlægaf Lilien » man, 04. oktober 2010 19:36

Tror du har ret :)
Jeg må jo bare vente til d 14, men jeg er simpelthen så nervøs for at der ikke er noget hjerteblink... det er forfærdeligt :(

Har murren i underlivet hver dag, er enormt træt, og har ømme bryster. Der er startet en smule kvalme idag også. Så jeg vælger, at tro på at så længe der er en form for tegn så må det betyde, at det går som det skal...
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Snorre » man, 04. oktober 2010 19:39

Åh hvor kan jeg godt sætte mig ind i dine tanker! Det er næsten uundgåeligt at de fylder meget, og kan være svære at styre. Ikke mindst hvis man har prøvet at miste før - og det har du jo også været igennem. Men for mange tror jeg kun det sker en gang, så lad os satse på, at du har haft din dårlige oplevelse, og at det denne gang går som det skal! :cool:
Jeg synes ligesom dig, at der er mange sørgelige historier herinde indimellem. Men det er måske også dem, der gør størst indtryk. For synes faktisk også, at der er mange gode. Og et sådan forum er jo nok et sted, der overvejende bruges at piger, hvor en graviditet ikke bare have været så lige til, som vi alle har troet :-)
Det lyder positivt, at du er træt og har murren i underlivet. Det tyder på, at det hele går planmæssigt :-)
Mange gange held og lykke
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Graviditet