BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Akupunktur og zoneteripi sætter fødslen igang ?

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Akupunktur og zoneteripi sætter fødslen igang ?

Indlægaf Drine » man, 31. marts 2008 13:12

Er der nogle som kender nogle eller har erfaring med zoneteripi og akupunktur for at sætte fødslen igang, hvis man er gået over termin ?

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Drine » tors, 03. april 2008 09:38

He he.. ja så fik jeg da prøvet det i 2 timer igår, og det eneste jeg fik ud af det er en par sindsyg ømme fødder :bootyshake: he he.. kan næsten ikke gå :lol:

Men du kan det da snart ikke vare længe før den lille har tænkt sig at komme til verden :roll:

MEN DET ER BARE SÅ SVÆRT AT VENTE !!! :banghead:

Knus Sandra
40+3
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Minialdo » tors, 03. april 2008 13:53

Håber at der snart sker noget for dig. Det må virkelig være svært at vente, når man som dig er gået over tid. Hvornår skal du så have næste behandling?
Mads kom til verden d. 23.6 kl 8.37 ved kejsersnit pga. underkropsstilling
54 cm 4534 g
Minialdo

Indlægaf Drine » tors, 03. april 2008 17:32

Jo for søren det er bare så svært at gå med den uvished om at det kan ske når som helst :D men at det også kan ende med at man skal sættes i gang :-(

Den behandling jeg fik er en "indgangs" behandling men 2 timer i træk i stedet for 1, og jeg må indrømme at jeg syntes at det var mange penge 820 kr for et par ømmefødder ;-)

Det vare heller ikke langtid før at det bliver din tur :D er du spændt ?

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Minialdo » fre, 04. april 2008 07:45

Ja for pokker. Vi kommer jo tættere og tættere på, så nervøsiteten er begyndt at melde sig. :shock:
Jeg må ærligt indrømme at jeg har været en del bekymret i graviditeten, da vi har mistet i uge 8 og 2 x i uge 6, så selvom alt hele tiden har været lige efter bogen, har jeg tit skulle bekræftes i at alt var normalt :roll: men efter jeg begyndte at mærke liv er bekymringen som borte med blæsten og nu tænker jeg mere på, hvordan fødslen kommer til at gå, hvem mon han ligner osv. :D kan næsten ikke vente til jeg får min lille guldklump i armene :D
Det var da godt nok også mange penge at du skulle gi´ :shock: gav de dig nogen garanti for om det ville hjælpe med at sætte fødslen igang?
54 cm 4534 g
Minialdo

Indlægaf Drine » fre, 04. april 2008 15:39

Sikke noget det må bare have været så hårdt at have misted, så selvfølgelig er du nervøs og har mange bekymringer, det er også en del af at blive mor og den kærlighed vi allerede har for vores ufødte børn.

Ja det bliver da bare så spændenet hvem bebsen ligner :D jeg tror vores dreng kommer til at ligne hans far ;-)

Ved I om det bliver en dreng eller pige ?

Du skal se alt skal nok blive godt, og lige pludselig ligger du med dit lille vidunder i dine arme :love5: tiden går stærkt når man kigger tilbage, selv om nuet virker som døden pølse :roll:

Hvor skal du føde henne ?

hende som gav mig behandlingerne lød så positiv for at jeg nok skulle føde snart efter den behandling, men det skal hun jo nok sige :???: har inted positivt fået ud af det, kun ømme fødder og ondt i lenden, men detsvære ikke veer :-( så det er ikke noget jeg har lyst til at prøve igen...

Knuser
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf Maryt » fre, 04. april 2008 17:42

Hej Drine

Et par gode råd for at sætte fødslen i gang er at lave noget fysisk aktivt, f.eks. gå i haven i det dejlige forårsvejr (hvis I har en!?), gå en lang tur, ta' en sving om, lave gymnastik eller dyrke lidt motion, hvor du anstrenger dig lidt. Det skulle - så vidt jeg har hørt - være det bedste "middel"! :-)

Held og lykke!
Fødte en lille pige 14 okt. - 2780 g. 49 cm.
Positiv graviditetstest 12. feb. '08
Min sidste p-pille 1. sept. '07
Maryt

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Drine » fre, 04. april 2008 18:07

Det var lige et råd som faldt i god smag, dejligt med nogle råd :D

I går vaskede jeg gulve i hele huset, det vil sige 300 kv2 :shock: pu ha fik også pluk veer men da jeg gik i seng stoppede de igen, bare så snyd :-( men jeg skal hente manden på stationen om 1 time og så skal vi handle ind, så det kunne da være dejligt hvis det kunne skubbe lidt til fødslen.
Ligger på sofanen og har avs i maven ikke veer men mere mens smerter, men er bange for at det bare er falsk alarm som de andre gange, hvor jeg har håbet :-(

Min brors datter på 13 har fra starten sagt at jeg ville føde den 5 April og det har vi væddet en pizza på ;-) jeg spurgte hende igen idag om hun stadig troede at hun ville vinde en pizza? JA da !! og du kommer på hospitalet i aften, ja jeg ville ikke bryde mig om at tage en pizza til hende, men må godt nok indrømme at det ville være hele pizzaen vær ;-) hvis hun har ret he he.. men så skal der da også snart til at ske lidt, hvis det skal nås.
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf LoisLane » lør, 05. april 2008 16:34

hvor glæder jeg mig bare til at høre om din niece har vundet en pizza. Jeg håber det.. for din og hendes skyld.. Det må være så svært at have tålmodighed når man går over tid. Krydser fingre for at den noget forsinkede aprilsnar kommer til verden idag.

:D
AL
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Minialdo » man, 07. april 2008 13:08

Hej igen

Skriver først nu, da jeg har været i sommerhus hele weekenden. :D
Ja vi ved at det bliver en dreng :D

Det er da godt nok utroligt at der ikke er sket noget endnu.

Kunne du ikke få manden til at give dig noget massage. Har læst at det eller samleje skulle være effektivt til at sætte fødslen igang. :lol:

Knus
54 cm 4534 g
Minialdo

Indlægaf Drine » man, 07. april 2008 15:37

Ej hvor dejligt, og vejret ha jo været fantastisk :cool:

Jeg har prøvet at lokke manden, men det svære kan han ikke have tabken om sex, han er bange for hans søn får huld i hoved :banghead: jeg har prøvet at forklare ham at den eneste der er hul i hoved er ham :roll:

Jeg håber snart at jeg bliver mor, jeg syntes simpelthen at det er død strengt at jeg skal gå længere :-(

Knus Sandra
Billede
Brugeravatar
Drine

Tilbage til Graviditet