Manden blev glad, med det samme han fik det at vide, og han har været jublende lykkelig lige siden.
Jeg var ikke ked af det, men heller ikke JUBLENDE glad. Jeg skulle liiige have nogle dage til at sluge den i og bearbejde det i mit hovede. Og den sidste cirka uges tid, har jeg fået bearbejdet det rigtig godt, og er faktisk rigtig glad nu. Glæder mig til det og synes, det er helt vidunderligt...
MEN MEN MEN MEN MEN MEN
Nu er jeg begyndt at pletbløde. Det startede igår aftes (fredag) med, at mit udflåd havde en lille smule lys-brunlig konstistens.
Og i dag har jeg så plet-blødt frisk blod løbende hele dagen indtil videre.
Prøver at berolige mig selv, ved at sige til mig selv, at det er fordi jeg fik underlivsundersøgelse hos lægen i torsdags, at der så er begyndt at komme lidt "gammelt" blod ud fredag, som derfor var lysebrunt...
Og grunden til jeg pletbløder lidt frisk blod i dag, er fordi manden og jeg havde sex i morges...
Jeg er ikke typen der er god til at ringe til læger, sygehuse eller jordemødrer. I min sidste gravditet ringede jeg til lægevagten EN gang i løbet af hele graviditeten. Og det var fordi jeg begyndte at bløde temmelig meget, mens jeg var på natarbejde i uge 9. Og jeg kom til en scanning næste formiddag. Og alt var som det skulle være. De kunne ikke sige, hvorfor jeg havde blødt. Ellers ringede jeg hverken til læge eller jordmødre en eneste gang, før jeg ringede i uge 41 og sagde at nu var der 4 minutter mellem hver ve, så de var klar til at modtage os, da vi snart ville trille af sted mod sygehuset.
Men i dag bed jeg "stoltheden" i mig og ringede til lægevagten. Jeg sagde, at jeg godt ved, der er mange som har blødninger i graviditeten. Men at jeg nu alligevel er lidt urolig, da det var sådan her min spontane abort startede i 2009. Jeg sagde også, at jeg på intet tidspunkt har følt mig specielt gravid. Hverken kvalme eller ømme bryster. Kun lidt murren i underliv. Hvilket jeg stadig har + hovedpine. Men der er jo heller ikke 2 graviditeter der er ens.
Men lægevagten sagde, at jeg lige skulle ringe til min læge mandag morgen, og få en henvisning til scanning samme dag.
Så nu venter jeg til på mandag, og håber inderligt på, at alt er som det skal være...
Puha - det blev endnu et langt indlæg fra mig. Men havde brug for at "lufte" ud.
HÃ¥ber inderligt, at der er liv derinde og h*n har det trygt og godt...