BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ã…h nej :-(

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Ã…h nej :-(

Indlægaf ønsker-familie » lør, 19. februar 2011 16:11

Ja nu har jeg jo fået vænnet mig til tanken om, at jeg allerede er gravid igen.
Manden blev glad, med det samme han fik det at vide, og han har været jublende lykkelig lige siden.
Jeg var ikke ked af det, men heller ikke JUBLENDE glad. Jeg skulle liiige have nogle dage til at sluge den i og bearbejde det i mit hovede. Og den sidste cirka uges tid, har jeg fået bearbejdet det rigtig godt, og er faktisk rigtig glad nu. Glæder mig til det og synes, det er helt vidunderligt...

MEN MEN MEN MEN MEN MEN :-(
Nu er jeg begyndt at pletbløde. Det startede igår aftes (fredag) med, at mit udflåd havde en lille smule lys-brunlig konstistens.
Og i dag har jeg så plet-blødt frisk blod løbende hele dagen indtil videre.
Prøver at berolige mig selv, ved at sige til mig selv, at det er fordi jeg fik underlivsundersøgelse hos lægen i torsdags, at der så er begyndt at komme lidt "gammelt" blod ud fredag, som derfor var lysebrunt...
Og grunden til jeg pletbløder lidt frisk blod i dag, er fordi manden og jeg havde sex i morges...

Jeg er ikke typen der er god til at ringe til læger, sygehuse eller jordemødrer. I min sidste gravditet ringede jeg til lægevagten EN gang i løbet af hele graviditeten. Og det var fordi jeg begyndte at bløde temmelig meget, mens jeg var på natarbejde i uge 9. Og jeg kom til en scanning næste formiddag. Og alt var som det skulle være. De kunne ikke sige, hvorfor jeg havde blødt. Ellers ringede jeg hverken til læge eller jordmødre en eneste gang, før jeg ringede i uge 41 og sagde at nu var der 4 minutter mellem hver ve, så de var klar til at modtage os, da vi snart ville trille af sted mod sygehuset.

Men i dag bed jeg "stoltheden" i mig og ringede til lægevagten. Jeg sagde, at jeg godt ved, der er mange som har blødninger i graviditeten. Men at jeg nu alligevel er lidt urolig, da det var sådan her min spontane abort startede i 2009. Jeg sagde også, at jeg på intet tidspunkt har følt mig specielt gravid. Hverken kvalme eller ømme bryster. Kun lidt murren i underliv. Hvilket jeg stadig har + hovedpine. Men der er jo heller ikke 2 graviditeter der er ens.
Men lægevagten sagde, at jeg lige skulle ringe til min læge mandag morgen, og få en henvisning til scanning samme dag.
Så nu venter jeg til på mandag, og håber inderligt på, at alt er som det skal være...

Puha - det blev endnu et langt indlæg fra mig. Men havde brug for at "lufte" ud.
HÃ¥ber inderligt, at der er liv derinde og h*n har det trygt og godt...
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Re: Ã…h nej :-(

Indlægaf Snorre » søn, 20. februar 2011 22:46

Det må være en lang weekend for dig/jer :-( Jeg håber at du til trods for blødningerne stadig er gravid!
Er det mon gået lidt i sig selv igen, eller er det stadig det samme blødningsmæssigt?

Jeg håber på positiv opdatering fra dig mandag :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf ønsker-familie » man, 21. februar 2011 11:16

Desværre... :-(

Blødningerne tog til i styrke i løbet af lørdagen og der begyndte at komme bitte små klumper med ud. Begyndte også at få menstruations lignende smerter. Ringede til lægevagten, som "bookede" en tid til mig klokken 19:00. Da jeg sad hos lægevagten klokken 19:00 sendte han mig videre til gynækologisk afdelig, hvor de scannede mig. Og de fortalte mig, at jeg var igang med at abortere.
Igår kom der så en stor klump med ud, mens jeg var på toilettet.
Jeg bløder stadig, men har ikke længere mens.-lignende smerter.
Så denne graviditet gik desværre til grunde :-(

Min mand er helt igennem dejlig.
Han klyngede sig til håbet om, at det bare var en harmløs blødning. Da vi fandt ud af, at det ikke var tilfældet, sagde han; "Så må vi se at få en spurv i redekassen igen meget snart". Og i morges sagde han, at når jeg er færdig med at bløde, så giver vi den gas, så vi kan få en lillesøster eller lillebro til vores søn...
Jeg er da trist over at jeg er igang med at abortere, men det hjælper ubeskriveligt meget at han siger sådan. Så ved jeg, at der måske er en chance for, at jeg snart bliver gravid igen, og at den "lille spurv" så forhåbentligt vil BLIVE i reden næste gang...
Positiv test 07/03-2010
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Stinna30 » man, 21. februar 2011 11:50

Åh nej, hvor hårdt :-( men dejligt, at din mand er så sød :-) kæmpe kram til jer begge, og jeg håber, du bliver gravid igen hurtigt, når nu I begge ønske det.

Knus og tanker
Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snorre » man, 21. februar 2011 12:27

For søren da også, det har ikke været nogle sjove dage :-( Men når det ikke kan være anderledes, håber jeg at din krop selv klarer aborten. Og at I hurtigt kan komme videre. Godt at du har så god støtte i din mand! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf HeidiBH » man, 21. februar 2011 13:41

Nej altså.. Hvad er det dog jeg læser?? :( ÆV hvor trist.. Og så lige hvor du nu endelig havde vænnet dig til tanken...

Hvor er det en dejlig mand du har og håber i snart får en lille sprurv i reden som i kan hygge og passe godt på igen... :)

Knus og tanker herfra..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf ønsker-familie » tirs, 22. februar 2011 09:11

Hvor er I søde... :-)
Tak for det...

Heldigvis skal vores søn døbes på søndag, så jeg har travlt med at få styr på de sidste ting (serviet-foldning, bestilling af bestemte blomster, dåbspynt osv.) Så jeg har en masse at se til, og det afleder mine tanker lidt engang imellem, så jeg ikke bare sidder og spekulerer over det konstant...

Jeg håber også, at kroppen selv "klarer" det, så jeg ikke skal have medicin for at hjælpe det på vej eller til udskrabning. Vil gerne bare have, det snart er overstået, så jeg ikke bliver mindet om det konstant...
Positiv test 07/03-2010
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf leneosther » ons, 23. februar 2011 15:09

Åhh!!! trist at høre :( jeg har prøvet det samme 7 gange og har fået en søn derefter :) så op med modet det kan lykkedes....men ved godt hvordan det er og føles , og det bare ikke sjovt når det sker . knuss herfra
leneosther

Indlægaf Birgitte » søn, 27. februar 2011 18:54

Det er jeg ked af at høre. Men hvor er det dejligt at høre at du har så skøn en mand.
Jeg håber I har haft en skøn barnedåb.
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Indlægaf magdalene » man, 28. februar 2011 09:54

Øv, en trist update - håber at I havde en god barnedån trods alt, og at din krop selv kan klare det.
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf ønsker-familie » man, 28. februar 2011 12:23

Tusind tak allesammen.

Barnedåben gik rigtig godt. Han var så fin og dygtig og vi var/er så stolte. Han larmede dog en del i kirken. Ikke fordi han græd, men fordi han pludrede løs. Man skulle næsten tro, han prøvede på at overdøve præsten med al hans snakkeri. Præsten kunne heller ikke lade være med at kigge ned og smile, fordi han "snakkede" så højt :-) Så det gav smil på folks læber i kirken. Og festen bagefter gik også perfekt...

Jeg har det bedre efter min SA. Er selvfølgelig stadig ærgelig over det skete. Men heldigvis har jeg haft rigtig travlt med barnedåb, så jeg ikke har haft SÅ meget tid til at tænke over det i...

Jeg skal til scanning på mandag, for at se om det hele er kommet ud af sig selv, hvilket jeg håber.

Kan se at nogen af jer har kæmpet i meget lang tid for at blive gravide, og nogen af jer har mistet mange gange, så jeg sidder her og tænker; "Hvem tror jeg egentlig selv, jeg er? Jeg har kun haft EN SA inden jeg blev gravid med min søn. Jeg har født en dejlig søn i november måned efter "kun" 9 måneders forsøg. Og allerede 2½ måned efter jeg har født, er jeg gravid igen. Og så sidder jeg og har "ondt" af mig selv, hvis man kan sige det sådan. Det synes jeg ikke, jeg kan tillade mig. Ikke når jeg ser hvor meget mange af jer har været igennem... Jeg kender jer ikke, men håber virkelig inderligt at det snart vil lykkes for jer. Med alt det I har været igennem, så er det sgu på tide, det bliver jeres tur.

Knus til jer
Igen - tusind tak for jeres svar. Dejligt man kan "støtte" sig lidt op ad nogen herinde...

K
Positiv test 07/03-2010
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Babywanted » tirs, 01. marts 2011 21:17

Øv øv med SA'en, men vil også bare sige, at hvor er din mand sød til at udtrykke sig. Rigtig sød!

Dejligt at barnedåben gik godt.

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf MÃ¥neMarie » ons, 02. marts 2011 08:35

Puha, det lyder bestemt ikke rart :-( Er ked af at du har mistet, når du nu lige havde vænnet dig til at være gravid.. men forhåbentlig bliver du snart gravid igen! Hvordan gik scanningen? Knus fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf ønsker-familie » tors, 03. marts 2011 15:09

Babywanted - Ja det er dejligt, at han lige kan sige de rigtige ting, når jeg har behov for at høre dem :-)...

MåneMarie - Tusind tak. Håber også snart jeg er gravid igen. Inden jeg blev gravid, var jeg ikke "skruk". Jeg havde jo en lille bebs i forvejen. Men nu, efter jeg har mistet, føler jeg at jeg er ved at blive en smule skruk igen. Kan mærke det lidt, når jeg ser andre gravide kvinder. Sikkert fordi jeg ønsker, at der stadig burde være en lille spire i min mave... Jeg har ikke været til scanningen endnu. Det er først på mandag den 7. marts. Så jeg håber håber håber virkelig det hele er kommet ud af sig selv. Det gjorde det nemlig ikke sidst jeg havde en SA. Så de gav mig nogle piller, og de virkede heller ikke. Så det endte med udskrabning :-/...

Knus til jer begge
Positiv test 07/03-2010
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf nanna444 » tors, 03. marts 2011 22:33

Åh nej hvor er jeg bare ked af at høre at det gik som det gjorde. Håber du er ok - eller så ok som man nu kan være efter sådan et forløb. Sikke en sød mand du har, det betyder virkelig meget. Men hvis man skal se lyst på det så ved du jo nu i det mindste hvordan du føler ang endnu en baby. Håber snart for jer at der er en lille ny spire på vej og at alt går godt når du skal til scanning d 7.

Knus og tanker fra Nanna
nanna444

Tilbage til Graviditet