BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Åååhhh neeeejjj...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Åååhhh neeeejjj...

Indlægaf Annemor » tors, 17. november 2011 09:36

Jeg har inde i en periode, hvor jeg bare er trist og ked af det hele tiden :cry: . Når jeg ser film, så skal der ingenting til før tårerne triller ned af kinderne :cry: (-og jeg er ellers til de værste gyserfilm :evil4: ).

Jeg føler ikke jeg kan overskue hele situationen og jeg føler mig 'forladt' og alene :-( (Normalt ELSKER jeg at være alene hjemme :laughing6: ). Til trods for at min mand kommer hjem hver eneste aften og hjælper med den lille, laver aftensmad og hjælper også til med rengøring, oprydning og vasketøj efter en hård arbejdsdag.

Jeg føler mig SÅ utaknemmelig over han gider alt dette, når jeg ikke har lavet dagens gode gerning til trods for at jeg har været hjemme hele dagen. Meen jeg kan virkelig ikke overskue noget lige nu.

Havde også lovet arbejdet at jeg ville kigge forbi en af de nærmeste dage, og det er snart to uger siden -kan simpelthen ikke tage mig sammen til at komme afsted...

Og der er egentlig ikke noget at være trist over...
- Bebsen har det fint og vokser som den skal
- Vægten er nogenlunde ok, kunne godt passe lidt bedre på
- Bækkenløsning er acceptabel, efter jeg er begyndt at gå hjemme og slapper mere af i løbet af dagen
- Jeg har to fantastiske drenge
- Jeg har en mand der elsker mig

HVORFOR SÃ…...???

En trist Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Åååhhh neeeejjj...

Indlægaf Xenias mor » tors, 17. november 2011 09:53

Jamen Annemor dog :-(,,,det lyder da ikke godt med dig at du går alene derhjemme og er trist :-(:-(. Hvad kan vi dog gøre for at få smilen tilbagen på læben igen????? Men kan godt følge dig i at man bare nogle gange godt kan være trist selvom man faktisk ingen god grund har og at man tænker at man burde bare være glad for det man har MEN man kan jo ikke gøre for hvordan man nu føler. Snak med en god venninde og prøv at finde ud af hvad der gør dig ked af det. Måske er lykken ved det hele bare for meget og du kan ik rigtig sluge det. Kom ud Anne og få noget luft og kom på nogle positive tanker. Og for guds skyld blev ved med at snakke og fortælle om hvordan du har det. Det blir kun værre hvis du holder det for digselv,,,,,,alle os piger herinde skal nok holde øje med dig og hive dig op når du har behovet :-),,,,kæmpe smil og kæmpe kram
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Annemor » tors, 17. november 2011 11:10

Tja... Xenias mor

Så sidder jeg lige her og tuder lidt over de søde ord du lige har skrevet - den er da HELT gal!!!

Jeg husker så småt at jeg havde en lignende periode i sidste graviditet...
Der er vist ikke så meget at gøre ved det - det er nok hormonerne, der er på spil...

Min mand ved det, for jeg tudede i går, da jeg lavede aftensmad og han kom bare og lagde armene omkring mig og holdt mig ind til ham -uden at sige et ord. Han er bare fantastisk forstående, det er dejligt, at jeg ikke behøver at forklare hvorfor jeg tuder ubegrundet. Den store dreng kan huske det fra sidst, så han snuppede bare sin lillebror med ind i stuen ved siden af køkkenet og legede lidt med ham.
Jeg har verdens bedste familie, og jeg ved det...
Det er nok bare mine følelser, der løber løbsk og jeg prøver bare at beskæftige mig med forskellige gøremål, men alligevel er tristheden der bare... tomheden... og ensomheden... Og alligevel har jeg ikke lyst til at snakke med nogen eller tage nogen steder hen.

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf pivpiv » tors, 17. november 2011 11:19

Hvor er du dejlig Annemor :)
Jeg sidder her med våde øjne og et kæmpe smil.
DU har en fantastisk familie og ja, det er sgu hormonerne. Lad tårerne trille - hvad skulle man dog ellers bruge tårerkanalerne til ;)
Find små ting som gør dig glad og lad være med at banke dig selv i hovedet over du ikke synes du får noget fra hånden, som din krop er nu så er din fineste arbejdsopgave altså at passe på din krop/bækken og bebs ;)
Det er tisse svært at lave ingenting, men nogle gange er det altså nødvendigt.
Så lav dig en kop the, smæk stængerne op, læs en dejlig bog og tænk over hvor fantastisk livet er -- så er jeg sikker på at du kan få en hel dag til at gå ;)
Ellers så læsser du bare af herinde, vi kender hormonerne og det kaos de kan lave og når du læsser af her, så får familiens øre måske også en pause ;)
Så bare rolig, du er ganske normal og lyder altså kær hvis du tuder til gysere ;)
Kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf babyskruk » tors, 17. november 2011 18:51

stort knus herfra
Billede
babyskruk

Indlægaf stinapigen79 » fre, 18. november 2011 00:28

du får da lige et stort knus fra mig også
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Xenias mor » fre, 18. november 2011 09:24

Godt sagt pivpiv,,,,Annemor SKAL nemlig bare læsse af på os,,,,jeg tror der er rigtig mange herinde som har så meget at dele med hinanden. Mange af os har jo været igennem det samme og der er mange herinde som kan snkke med om ens føleser da de jo tit og ofte selv har prøvet det. Annemor,,,jeg tuder sgu også efter at have læst dit indlæg hvor du fortæller at din mand bare holdt om dig,,,,det lyder som en af de gange jeg har ladt tårende trille fordi jeg ik kunne blive gravid hvor vi ikke behøvede ord men bare holdt om hinanden. Man er sååå skrøbelig og sårbar. Jeg var faktisk en hård negl indtil jeg fik Xenia for 3 år siden,,,,,det ændrede mig meget og nu har jeg bare føleserne helt udenpå tøjet. Denne omgang med fertilitets behandlinger var bare sååååå hård ved mig og jeg kan undre mig over hvordan vi kvinder kan blive ved??????? Men det gør vi,,,fordi vi er seje og fordi vi er mødre. Du skal nok komme over på den anden side Annemor,,,det skal nok blive bedre,,men giv det tid. God weekend til jer Krammer
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Annemor » man, 21. november 2011 10:07

Hej Tøser...

Tak for de forstående tanker og søde ord.
Fik fri for børn i går, da manden tog dem med på en køretur, hvor de handlede ind og hyggede sig.
Jeg fik tid til mig selv -og til at lave nogle af de ting, der generede mig...

Kort sagt, så har jeg det lidt bedre nu... ;-)
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf stinapigen79 » man, 21. november 2011 22:40

dejligt at høre du har fået det lidt bedre :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » man, 21. november 2011 23:42

dejligt du har det lidt bedre :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet