BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

32. uge...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

32. uge...

Indlægaf Chris » søn, 12. december 2010 17:50

... er nu nået. :-) Synes pludesig tiden går stækrt :shock: Maven vokser som den skal og bettemusen lader til at trives, hvis jeg skal bedømmeud fra aktivitetsniveauet :lol:
Har hele tiden sagt at det først er næste år vores guldklump kommer, først efter jul og det er jo lige om lidt. Glæder os helt vildt til at blive forældre efter 3år i fertilietesbehandling, og nu er der bare ikke ænge til.

Begynder nu virkelig at "bygge redde". Puslebordet er sat op, "start-pakken" af tøj vasket og lagt på plads, barnevognen holder og venter v mine forældre, masser af legesager står fint i den nye reol og venter på deres legekammereat. Ihh hvor vi glæder os - bliver en fantastiks jul i vores lille hjem. Den bedste i mange år :razz:

Christina
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: 32. uge...

Indlægaf Snorre » søn, 12. december 2010 19:11

Sikke et hyggeligt indlæg, du har skrevet :-) Det er sørme også stort efter flere års kamp. Har selv været det igennem, og er kun få uger efter dig terminsmæssigt :-)
Det lyder som om I har godt styr på det meste og derfor bare kan glæde jer til jul og alt det nye og spændende 2011 kommer til at føre med sig :-)
Mange decemberhilsner
Signe
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Stinna30 » man, 13. december 2010 09:53

Ja, du har virkelig noget at glæde dig til :D det er fantastisk at være mor (også fantastisk hårdt ;-) ), men nyd den sidste tid i tosomhed for lige om lidt drejer alting sig om det lille nye væsen :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » man, 13. december 2010 20:11

Ihh hvor er det bare dejligt... og ja, julen er altså bare noget hyggeligere med baby i maven! Dejligt at I er ved at være helt klar til den lille mus.. det lyder som om den får det som blommen i et æg :lol:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 14. december 2010 16:08

Ih hvor er det skønt... tænk engang som tiden alligevel kan flyve afsted :D
Kan godt forstå I glæder jer helt vildt meget til jeres lille baby kommer ud til jer :D

Lyder som om at alt er klappet og klart til at den lille kommer hjem til jer ;-)
Ja, det er da en fantastisk jul... jeg synes også det er den bedste jul meget, meget længe :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Graviditet