Hej Mulle
Har det på samme måde- har dage for det føles som om bunden falder ud af en.. og alt åbner sig!! Og det skal det trods alt ikke endnu!!
Jeg havde mit 3. jordmoder besøg d. 4.april.. har taget 8kg på- det er jeg meget stolt af- tog 20kg på med vores søn, så håber jeg kan holde det rimeligt nede denne gang

Hun vurderede den lille til ca. 1200g så det var rigtig fint. Har næste JM besøg sidst i maj- ih der er så længe til synes jeg, synes det er så hyggeligt at komme op og høre hjertet og lige blive mærket på.. Men sådan er det at være tyghedsnarkoman!!
Har heldigvis sidste lægebesøg i næste uge- så kan jeg se frem til det
Synes faktisk at fødslen nærmer sig med hastige skridt- har haft dage med "halvonde" plukveer.. Så er meget spændt på hvornår den lille melder sin ankomst.. om det bliver til termin eller den synes jeg skal vente lidt længere
Vi skal på camping 14 dage før termin i den anden ene af landet- håber det går an- er dog lidt usikker på om jeg selv synes det er en god idé!! Men det er arrangeret sidste år, og vi skal samtidig til et arrangement i den weekend- så håber virkelig alt går godt- men som min mand siger- man kan vel føde andre steder også!! Han er super

Synes jeg er lidt mere

ved ikke lige hvad jeg helt synes, men det er nok lettere at mærke når vi kommer tættere på-
HÃ¥ber I nyder vejret