BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

3. jordmoder besøg i dag

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

3. jordmoder besøg i dag

Indlægaf mrsma » man, 04. april 2011 13:10

Så har jeg været hos JM for 3. gang. Åh det er altid så spændende. Var især glad for at det netop var i dag jeg skulle afsted da jeg ikke syntes den lille har været så aktiv de sidste dage.
JM kunne fortællle at baby sidder op ( derfor mange smerter lige under ribben- det er dens hoved der trykker mod der!) Den har sikkert vendt sig sådan og sparker og puffer anderledes end den har gjort længe.
Men hvor er det skønt at høre hjertelyd- det blir man altså ikke træt af :D :D :D
Synes der er lang tid til næste JM besøg- først i uge 37- det er sidst i maj, det er der rigtig længe til- håber foråret rigtig kommer frem nu, så jeg kan komme ud og nyde vejret lidt. Og tiden forhåbentlig spurter afsted!!

Er lidt underligt at tænke på at det faktisk var her i april jeg havde termin inden min SA!!
Men det vil jeg ikke tænke mere på- glæder mig bare så meget til juni ;-) :roll: :razz:
Så skal den skide glukosebelastnings halløj bare overståes på onsdag- håber inderligt at alt er okay!! Ved ikke hvorfor jeg frygter den så meget!!

MÃ¥tte lige dele det med jer :-)
mrsma

Re: 3. jordmoder besøg i dag

Indlægaf mrsma » ons, 06. april 2011 11:06

Så er glukosebelastningen også overstået, og det var egentlig ikke så slemt som jeg havde frygtet.
Mit faste BS var 4,4 så det er jeg faktisk mega stolt af. Nu håber jeg alt er vel når jeg får resultat af blodprøven på fredag!

Go dag til jer alle :-)
mrsma

Indlægaf elefantus » ons, 06. april 2011 11:39

Hvor dejligt det hele går som det skal ;-) og inden du får set dig om ja så har du din smukke baby i dine arme.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf mrsma » tors, 07. april 2011 20:04

Tak for det :-)
Glæder mig vildt til at holde det lille pus i mine arme :-)
mrsma

Indlægaf elefantus » fre, 08. april 2011 12:29

Kan jeg godt forstå ... det er så stort :razz: men husk at nyde din graviditet også, inden man får set sig om er det ovre.

Jeg elskede at være gravid, maven, sparkene... ja det hele ;-) savner det lidt til tider
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Tilbage til Graviditet