BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

25+0

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

25+0

Indlægaf Xenias mor » tirs, 08. november 2011 12:35

Hej Piger,,,,så er jeg idag 25+0 uger henne i min graviditet og var til læge undersøgelse igår og blev fuldtids sygemeldt pga at jeg har brok og det er kommet i begge sider nu. Have også brok i sidste graviditet!!!! Men nu er der lang tid til termin d.21 feb :-). Men syntes ellers ikke jeg har tid til at gå hjemme og slappe af da vi lige har fået huset solgt og skal flytte d.1 feb:-). Men kan da tage mig god tid til juleindkøb og til at få pyntet op til jul. Er jo bare NØD til at finde det positive frem i denne sygemelding. Maven gror pænt og fint og alt var ok til sidste scanning d. 3 okt. Har fået en ekstra scanning tilbudt d. 28 nov som jeg jo skyndte mig at sige ja tak til :-). Dejligt at se den lille når vi er så langt henne. Barnet er rigtig aktiv og har et sted hvor den især sparker igennem :-) så kan jeg mærke jeg lever. Skal bare nogle gange lige fange migselv og minde migselv om hvor lang tid det tog at at blive gravid og at jeg skal huske at nyde og værdsætte denne graviditet,,,det er bare såååååå dejligt at få lov til at blive gravid igen,,,jeg er såååååå taknemlig og ønsker alle jer piger derude som stadig prøver alt held og lykke. Knus Majken
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: 25+0

Indlægaf babyskruk » tirs, 08. november 2011 13:46

dejligt at du har det godt selv om du døjer med brok og nu er blevet sygemeldt. Godt du prøver at se positivt på det og få det bedste ud af det :) må man spørge hvorfor du er blevet tilbudt ekstra scanning. Der er forhåbentlig ikke noget galt med bebsen.

knus herfra
Billede
babyskruk

Indlægaf Xenias mor » tirs, 08. november 2011 17:50

Hej Babyskruk,
ja,,du må gerne spørge med hensyn til den ekstra scanning. Sidste gang jeg var til scanning kunne de se et 'bånd' og de mente at det måske kunne være resterne fra den ene tvilling som vi mistede. Men de var lidt usikre på hvad det var. De ved også godt at jeg er usikker pga den dårlige fødsels oplevelse jeg havde sidste gang så derfor den ekstra scanning :-)bare heldigt fo os :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf babyskruk » tirs, 08. november 2011 21:56

godt at de er obs på dig både pga den mistede tvilling men også pga den tidligere dårlige fødselsoplevelse. Synes kun det er dejligt at høre at de fokusere på at du har det godt under din gravidtet og at alt er som det skal være :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet