Hej Piger,,,,så er jeg idag 25+0 uger henne i min graviditet og var til læge undersøgelse igår og blev fuldtids sygemeldt pga at jeg har brok og det er kommet i begge sider nu. Have også brok i sidste graviditet!!!! Men nu er der lang tid til termin d.21 feb

. Men syntes ellers ikke jeg har tid til at gå hjemme og slappe af da vi lige har fået huset solgt og skal flytte d.1 feb:-). Men kan da tage mig god tid til juleindkøb og til at få pyntet op til jul. Er jo bare NØD til at finde det positive frem i denne sygemelding. Maven gror pænt og fint og alt var ok til sidste scanning d. 3 okt. Har fået en ekstra scanning tilbudt d. 28 nov som jeg jo skyndte mig at sige ja tak til

. Dejligt at se den lille når vi er så langt henne. Barnet er rigtig aktiv og har et sted hvor den især sparker igennem

så kan jeg mærke jeg lever. Skal bare nogle gange lige fange migselv og minde migselv om hvor lang tid det tog at at blive gravid og at jeg skal huske at nyde og værdsætte denne graviditet,,,det er bare såååååå dejligt at få lov til at blive gravid igen,,,jeg er såååååå taknemlig og ønsker alle jer piger derude som stadig prøver alt held og lykke. Knus Majken