BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

2. lægebesøg...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

2. lægebesøg...

Indlægaf Annemor » ons, 14. september 2011 12:01

.. det faldt ikke lige ud, som håbet på, men meldingen var så småt ventet :roll: .

Du har BÆKKENLØSNING... :shock:

Og hvad så tænker jeg... :?:

-deltidsarbejde, dvs kortere arbejdsdage (synes sgu de er korte nok i forvejen, jeg når ikke halvdelen, af det jeg gerne vil nå :help: ).

-mere arbejde til familien herhjemme :toothy10: , da jeg ikke længere kan foretage de tunge indkøb og den grove rengøring.

-og det værste er nok, at jeg ikke må bære på min lille søn :cry: , der kun lige er blevet 10 måneder. Han kan kravle, men han har endnu ikke lært at gå endnu, selvfølgelig rejser han sig op af ALT, men derfra og til at give slip og gå, der er også en bid vej.

Når jeg tænker på ALT dette, så bliver jeg SÅ ked indeni, for jeg gider ikke være til besvær :crybaby: , hverken på mit arbejde eller herhjemme, og nu skal jeg besværer andre med de ting, jeg plejer at tage mig af, og det er hele tre måneder endnu...

Jeg bliver idiot!!!! :banghead:
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: 2. lægebesøg...

Indlægaf zoo » ons, 14. september 2011 12:17

Altid træls når ting ikke forløber som man ønsker det. Jeg kender det rigtig godt.Jeg er ikke gravid, men skruet sdåan sammen at jeg vil klare alting selv. Jeg vil klare alting altid og rigtig godt, men bliver igen og igen sat i en situation hvor jeg må lade andre træde til, og de synes faktisk ikke jeg er til besvær......de bliver faktisk bare glade for endelig at kunne hjælpe med noget. Jeg har altid haft svært ved at lade andre komme til....skulle nok klare alt selv. Men får mere og mere øjnene op for at sådan hænger det ikke altid sammen.....lad andre hjælpe dig....de gør det måske ikke helt på din måde, men de skal nok gøre det godt nok ;-) .

Med din lille søn - ja det forstår jeg godt, men så må du have ham hos dig på andre måder. Og tænke på at om lidt så kan du igen....så må han få lidt længere tid i den anden ende med at blive løftet ;-)

Knus Zoo
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Graviditet