BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

14 dage til termin

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

14 dage til termin

Indlægaf lj0104 » man, 11. juli 2011 09:36

Puuuha, må godt nok sige det er hårdt nu...

det der med at det bare er det mest fantastiske at være gravid syntes jeg ikke lige mere, nu skal prinsessen bare UD!!!

det er varmt, jeg er hæmmet af maven, sover ik om natten, uro og vand i kroppen, kan ikke engang gå en tur med hunden mere uden at plukveerne kommer væltende.... nej det er ingen fornøjelse mere...

andre der har det som míg eller er jeg bare et pivehoved...?? :D
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Re: 14 dage til termin

Indlægaf Stinna30 » man, 11. juli 2011 11:20

Jeg havde det præcis som dig for et år siden ;-) ;-) så du er ikke et pivehoved. Det er de færreste, der synes det er sjovt de sidste 14 dage - der vil man bare gerne have barnet ud!
Du har sikkert hørt det før, men få slappet af så meget som muligt. Sørg især for at se film på sofaen på søndag, for der går meget lang tid, inden I kommer til det igen ;-) He he
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Mor til Alma » søn, 17. juli 2011 13:44

Synes heller ikke se sidste 14 dage var særlig sjove...

Og slet ikke hvis det havde været i denne hede... Heldigvis har jeg et december barn... Synes dog denne sommer med lille mave og 5mdr henne også har været alt for varm, så kan lige forestille mig hvor hårdt det må være med kæmpe mave...
Billede
Mor til Alma

Indlægaf Blomsterpigen » man, 18. juli 2011 09:36

Kan se at det er en uge siden du har skrevet det herinde, så nu er du da i hvert fald rykket et godt stykke nærmere på fødslen :)
Jeg føler med dig og håber snart at din lille prinsesse kommer ud til dig.
Jeg har selv en måned tilbage og jeg gider snart heller ikke at være gravid mere. Meen jeg må hellere væbne mig med lidt tålmodighed.. :)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Graviditet